فرماندار شهرستان بهارستان:

ریل‌گذاری درست سیاست‌ها تضمین‌کننده آینده است

بهارستان یک (پانا) - فرماندار شهرستان بهارستان در همایش رأی اولی‌ها، ریل‌گذاری صحیح سیاست‌ها را موجب تضمین آینده کشور دانست.

کد مطلب: ۱۴۵۸۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
ریل‌گذاری درست سیاست‌ها تضمین‌کننده آینده است

همایش رأی‌اولی‌ها با حضور عبدالله نوحی (فرماندار شهرستان بهارستان)، سیدسجاد موسوی (امام جمعه بخش گلستان) و جمعی از مسئولین شهرستان در آموزشگاه کوثر ناحیه یک بهارستان برپا شد.

عبدالله نوحی، فرماندار شهرستان بهارستان در این همایش ضمن اشاره به ریل‌گذاری درست سیاست‌ها گفت: نقش دانش‌آموزان در برپایی و ایجاد یک آرایش جنگی حائز اهمیت است.

نوحی با بیان اینکه حضور آگاهانه و پرشور جوانان و درصدِ پر بودن صندوق‌های رای دارای 2 پیام خواهد بود، افزود: اولین آن‌ها پیامی برای مسائل و مشکلات داخلی است. مشارکت حداکثری در رای دادن، مجلسی قوی‌ را ایجاد می‌کند که قادر به برنامه‌ریزی درست خواهد بود و و دوم اینکه ریل‌گذاری سیاست‌ها به درستی به انجام خواهد رسید و موجب تضمین آینده کشور نیز خواهد بود. از این رو نیز مجلس می‌تواند همیار دولت برای کمک‌رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف باشد.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رای اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی می‌تواند به کشور یاری برساند و این باری بستگی به آرای مردم دارد. به طوری که هر قدر مشارکت در پای صندوق‌های رای بیشتر باشد، اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران نیز در عرصه‌های بین‌المللی نمایان خواهد شد و دشمنان نیز قادر به نگاه حریصانه نخواهند بود چرا که در موقعیت‌های ضعف و انشقاق، دشمنان به خاک کشورمان طمع کردند و رفع ضعف‌ها از این عمل جلوگیری می‌کند.

فرماندار شهرستان بهارستان گفت: دشمنان این مرز و بوم صرفا با انقلاب اسلامی نمی‌جنگند بلکه دشمنان، خواستار قتل‌ عام مردم ایران هستند و یکپارچگی ایران را مورد هدف قراره داده‌اند.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری و حماسی در روز رای‌گیری می‌تواند عزت نظام جمهوری اسلامی ایران را نمایان کند و در عرصه‌های مختلف تضمین‌کننده آینده این کشور باشد.

نوحی با اشاره به پایه‌گذاری نظام جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: حضور مردم نقش به‌سزایی در رخداد انقلاب اسلامی داشته است. به طوری که انقلاب اسلامی، مردمی‌ترین انقلاب تاریخ نام دارد و این تحول و رویش با حضور مردم معنا پیدا می‌کند و حضور مردم موجب شکل‌گیری و گسترش دامنه انقلاب اسلامی شده است.

فرماندار شهرستان بهارستان گفت: پایه‌گذاری نظام سیاسی مبتنی بر مردم و مردم‌سالاری بوده است. نظام جمهوری اسلامی بر پایه اسلامیت و به همراه جمهوریت و جمهوریت مبتنی بر اسلامیت است که مردم در راس آن قرار دارند.

دانش‌آموز خبرنگار: رقیه جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار