معاون پرورشی وتربیت‌بدنی ناحیه یک بهارستان:

ترکیب لباس‌های محلی وصنایع دستی و سنتی، صحنه‌ای درآمیخته با اصالت ایرانی است

بهارستان یک (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، ترکیب لباس‌های محلی و صنایع دستی و سنتی را صحنه‌ای درآمیخته با اصالت ایرانی دانست.

کد مطلب: ۱۴۵۸۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
ترکیب لباس‌های محلی وصنایع دستی و سنتی، صحنه‌ای درآمیخته با اصالت ایرانی است

مجتبی نقی‌زاده، معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک بهارستان به همراه مسئولین اتحادیه انجمن‌های اسلامی از فعالیت‌های آموزشگاه نظرلی بازدید کردند.

نقی‌زاده در روند بازدید از نمایشگاه «مدرسه انقلاب» آموزشگاه شهید نظرلی بیان کرد: در بین مدارسی که از آن‌ها بازدید شد، نمایشگاه مدرسه انقلاب آموزشگاه شهید نظرلی، جزو یکی از شاخص‌ترین و ارزنده‌ترین برنامه‌ها بود که در این منطقه برگزار شد. از تمام دانش‌آموزانی که بسیار شیوا، روان و با اعتماد به نفس دستاوردهای انقلاب و امیدبخشی را برای ما و دانش‌آموزان بیان کردند، نهایت قدردانی و تشکر را دارم.

وی با اشاره به به‌کارگیری لهجه‌های مختلف در نمایش شرح داد: دانش‌آموزانی که با اعتماد به نفس به اجرای سرود درجه یک و با به‌کارگیری 8 گویش مختلف پرداختند نهایت تشکر را دارم و امیدوارم این دانش‌آموزان و آینده سازان ایران زمین با تکیه بر قدرت الهی و به کار‌گیری تمامی امکانات موجود در اطرافشان بتوانند آینده ای شکوهمند برای ایران زمین و خودشان رقم بزنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک بهارستان درخصوص مدرسه انقلاب ذکر کرد: جشنواره غذا و ترکیب با لباس‌های محلی صنایع دستی و سنتی کشور صحنه‌ای آمیخته با اصالت ایرانی را به رخ کشید، خلق کردن این گونه صحنه ها تنها از دست دانش‌اموزان با استعداد و افتخار افرین کشور ایران برمی‌آید؛ به طور کلی، یک بسته کامل از حال و هوای یک مدرسه انقلابی تمام عیار در اینجا حاکم است.

خبرنگار دانش‌آموز: نازنین نرگس احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار