محدثه رمضانی*

پاسدار و آرمان ایثار و فداکاری برای نظام جمهوری اسلامی

سوم شعبان به نام روز پاسدار برگزیده شده است. جوانان مبارز، متعهد و انقلابی کشورمان پس از سقوط رژیم پهلوی، می بایست برای حفظ و تداوم این نهضت الهی، انسجام می یافتند تا از انقلاب و دستآوردهای آن در برابر دشمنان پاسداری کنند.

کد مطلب: ۱۴۵۸۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
پاسدار و آرمان ایثار و فداکاری برای نظام جمهوری اسلامی

از همان ابتدای پیروزی انقلاب، هسته‌ها و گروه‌های امنیتی ـ نظامی حافظ انقلاب تشکیل شد. جوانان انقلابی ما با همین تشکیلات و با عنایت به این کلام حضرت امام رحمه الله که فرمودند: «همه ما و همه ملت باید پاسدار باشد»، به طور خودجوش، از این نظام نوپا پاسداری کردند.

پاسدار، آرمان بزرگ و مقدسی دارد. این آرمان، حفظ و نگهبانی از نظام و حکومتی است که بر اساس اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله برپا شده و به‌دنبال تحقق آن در جهان امروزی است و البته دامنه این آرمان، تا حکومت عدل جهانی امام عصر (عج) نیز گسترده شده است.

ایثار و فداکاری برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلام و دستاوردها و اصول آن، آرمانی است که پاسدار با درس آموزی از حماسه حسینی، آن را خواسته اصلی خود قرار داده است. از این نگاه، پاسدار، حسینی و عاشورایی است و همواره آماده حفظ این نظام و حکومت اسلامی و فداکاری و جانفشانی در راه آن است.

*دانش آموز خبرنگار: محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار