مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

رای‌اولی‌ها در صف اول مقابله با دسیسه‌های دشمنان هستند

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، رای‌اولی‌ها را در صف اول مقابله با دسیسه‌های دشمنان انقلاب دانست.

کد مطلب: ۱۴۵۸۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
رای‌اولی‌ها در صف اول مقابله با دسیسه‌های دشمنان هستند

آیت اصلانی در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: «انتخابات خبرگان، مشخص‌کننده تعیین و تکلیف کشور است و تاثیر به‌سزایی بر مسائل کشوری می‌گذارد. یکی از وظایف مهم دانش‌آموزان رای‌اولی، شرکت در انتخابات است که نشان‌دهنده اهمیت دادن آنان به مسائل سیاسی است.»

وی با بیان اینکه رای‌اولی‌ها در صف اول مقابله با دسیسه‌های دشمنان انقلاب هستند، افزود: «دانش‌آموزانی که به سن قانونی نرسیده‌اند، می‌توانند با آگاهی‌هایی که از اطراف و رسانه‌ها به دست آورده‌اند به عنوان همراه، اولیای خود را در این امر کمک و هدایت کنند تا با هوشمندی بسیار، بهترین انتخاب را داشته باشند. همچنین دانش‌آموزان رای‌‌اولی می‌توانند با کمک افراد باتجربه رای بدهند. مشارکت در انتخابات، پشتیبانی و یکی بودن مردم انقلابی را به دنیا نشان می‌دهد.»

اصلانی بیان کرد: «انتخاب فرد باصلاحیت، ویژگی‌های خاص خود را دارد. نوع کار و برخورد فرد در انجام کارها، نفراتی که به شخص وابسته هستند و اقداماتی که در خصوص شخص انجام می‌دهند، کارهایی که هنگام انجام وظیفه در مسائل کشوری داشته و همچنین این که چه نوع نتایجی تحویل جامعه داده‌است، می‌تواند در انتخاب اشخاص به ما کمک کند.»

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان گفت: «انتخابات با نظر و اهمیت مردم جامعه برگزار می‌شود و هر فرد با توجه به اطلاعات خود و سابقه‌ کاری کاندیدای مورد نظر می‌تواند به درستی به او رای دهد. شرکت در این فعالیت جمعی، همدلی و یکرنگ بودن مردم را نشان می‌دهد و همچنین این مراسم برای مردم از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا این تصمیم نقش مهم و اثر‌گذاری در جامعه دارد.»

اصلانی افزود: «از دانش‌آموزان واجد شرایط انتظار می‌رود تا در مراسمی که در تصمیمات کشوری تاثیر‌گذار هستند، شرکت کنند تا میزان اهمیت خود به جامعه را نشان دهند و همچنین اجتماعی بودن خود را در امور کارها افزایش دهند تا با کمک هم جامعه‌ای بی‌عیب‌ و نقص و مملو از موفقیت بسازیم.»

خبرنگار دانش‌آموز: مهسا فرجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار