افتخاری دیگر برای استان اردبیل

درخشش آموزش و پرورش اردبیل در جشنواره فیلم رشد

خبرگزاری پانا : در آیین افتتاحیه چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در تهران، آموزش و پرورش استان اردبیل درخشید.

کد مطلب: ۱۴۵۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از اداره روابط عمومی واسناد آموزش وپرورش استان اردبیل ، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به دلیل کسب رتبه ممتاز آموزش و پرورش استان در برگزاری دوره چهل و دوم جشنواره فیلم رشد از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان، معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش و حمید رضا کفاش دبیر این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفت. در این مراسم از مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های اردبیل، آذربایجان‌غربی، ایلام، سمنان، فارس و مرکزی به عنوان استان‌های ممتاز، خراسان رضوی، خوزستان، کرمان، کرمانشاه و مازندران به عنوان استان‌های عالی و بوشهر، قم، کردستان، هرمزگان و شهرستان‌های استان تهران به عنوان استان‌های خیلی خوب در برگزاری دوره چهل و دوم جشنواره فیلم رشد تقدیر به عمل آمد.

معاون تألیف، تولید مواد و رسانه‌های آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با اشاره به داوری فیلم‌های راه یافته به مسابقه توسط 14 داور ایرانی و پنج داور خارجی گفت: امسال یک‌هزار و 263 فیلم ایرانی و 269 فیلم خارجی از 48 کشور جهان به دبیرخانه جشنواره رسیده است که از این میان 270 فیلم به مرحله مسابقه راه یافته است که به نمایش در می‌آید.

حمید رضا کفاش با اشاره به افزایش موضوعات جشنواره از 11 به 20 موضوع افزود: سال گذشته 135 فیلم در این جشنواره به نمایش در آمد که امسال این تعداد به 270 فیلم افزایش یافته است.

دبیر چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد یکی از اهداف برگزاری این جشنواره را شناسایی، انتخاب و معرفی فیلم‌های علمی، آموزشی، تربیتی اعلام کرد و ادامه داد: بهره‌گیری از توانای‌‌های صنعت سینما در آموزش و پرورش و نقش مؤثر آن در پیشبرد فرآیند یاددهی، یادگیری، تبادل فرهنگی بین کشورهای مختلف و... نیز از دیگر اهداف این جشنواره است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار