بیانیه سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن ماه

تبریز (پانا)- سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن ماه، سالروز پیرزوی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیاینه ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۷۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن ماه

در متن بیانیه سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مطلع و خاستگاه نهضت انقلاب اسلامی، قرآن کریم است ودهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است.

سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام می دارد کارکنان، مدرسان، مربیان، دانش آموزان پیشتاز، دانش آموزان خبرنگاران پانا و نمایندگان مجلس دانش آموزی همچون سال های گذشته همگام با آحاد مردم مومن، متعهد و ولایتمدار ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان عالیقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای امنیت به ‌ویژه شهید قدس سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور پرشور و با شکوه خواهند داشت تا به دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ثابت شود که وحدت ملی و همدلی تمامی اقشار و گروه‌ها مهمترین راهبرد ما برای شکست دشمن می‌باشد.

اینک در سالگرد پیروزی ظفرمند انقلاب اسلامی پیام روشن ملت ایران، انزجار از جبهه شیطان به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی است که کارنامه شوم آنان، مملو از جنایت در حق ملت ایران است.

همچنین اعضای این نهاد انقلابی با لبیک به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و حضور پرشور در پای صندوق های رأی در 11 اسفند 1402 برگ زرین دیگری را در دفتر انقلاب ثبت خواهند کرد و موجب عزت‌آفرینی برای کشور و یأس و شکست بدخواهان ایران اسلامی خواهند شد و شعار «اسـتقلال، آزادى، جمهـورى اسلامى» را به نمایش خواهند گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار