برگزاری شب‌های موسیقی فجر در چناران

چناران (پانا) - شب‌های موسیقی فجر چناران با محوریت موسیقی مقامی شمال خراسان و هنرنمایی اساتید برجسته موسیقی خطه چناران در تالار خواجه نظام‌الملک کتابخانه‌های عمومی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۶۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری شب‌های موسیقی فجر در چناران

امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان چناران در این مراسم گفت: پیامبران، راه سعادت و نجات را برای بشریت ترسیم کردند لذا جامعه اسلامی همواره مکر و حیله دشمنان را خنثی می‌کند.

حجت‌الاسلام مظفر تاجی با بیان اینکه شهدا و ایثارگران زیادی در راه اسلام با نثار جان خود از آرمان‌های انقلاب دفاع کردند، افزود: اقتدار، استقلال و امنیت کشور مرهون جانفشانی این عزیزان است. لذا باید قدر امنیت کشور را دانست و با شرکت در انتخابات، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زده و با حضور پررنگ خود در تعیین سرنوشت کشور، آنان را مایوس کنیم.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی نیز ضمن تشکر از مسئولان چناران مخصوصاً اداره فرهنگ و‌ارشاد اسلامی چناران بابت برگزاری جشنواره شب‌های موسیقی فجر بیان کرد: چناران، یکی از قطب‌های موسیقی مُقامی در استان خراسان رضوی است و هنرمندان زیادی در حوزه موسیقی مقامی به استان معرفی کرده است.

جلیل سروری گفت: با توجه به پتانسیل خوبی که در چناران وجود دارد، انتظار هست که هر هفته و یا حداقل هر ماه یکبار مراسم موسیقی مقامی در چناران برگزار و از ظرفیت موسیقی شهرستان استفاده شود تا شهروندان چناران از اجرای هنرمندان چناران لذت ببرند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چناران نیز گفت: کمتر از یک ماه دیگر همایش سراسری و ملی در ایران برپا می‌شود و دشمنان، نمایش ایرانیان را نظاره‌گر خواهند بود اما ملت ایران همیشه بیدار است و با مشارکت پررنگ خود در پای صندوق‌های رای، افتخاری دیگر خواهند آفرید و هرگز نخواهند گذاشت که بدخواهان نظام به آمال خود دست یابند.

علی‌اصغر نصیری‌دخت با اشاره به اینکه جشن ملی، مشارکت قوی و آینده روشن در دستان ملت ایران است، افزود: مقام عظمای ولایت در فرمایشات خود تاکید کردند که به قله نزدیک می‌شویم و تاکنون قله‌های بی‌شماری توسط ایرانیان فتح شده که بلندترین قله را در انتخابات پیش روی با توکل بر خدا، مدد ائمه اطهار(ع) و شهدا و زیر چتر رهبر انقلاب رقم خواهیم زد.

این برنامه فرهنگی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری شورای اسلامی و شهرداری چناران و اداره کتابخانه‌های عمومی چناران برگزار شد.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه طایفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار