فردا آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ آموزش و پرورش

افرادی که در آزمون‌های سال ۱۴۰۲ قبول نهایی نشده یا در کارنامه آنان کد ۱۹ درج شده است یا اعتراضات آن‌ها در حال رسیدگی است، در آزمون پیش‌رو ثبت‌نام کنند

تهران (پانا) - مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ آموزش و پرورش در سایت سازمان سنجش آموزش کشور از ۹ تا ۱۴ بهمن است.

کد مطلب: ۱۴۴۵۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
فردا آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «با توجه به اعلام نتایج نهایی(قطعی) مرحله تکمیل ظرفیت آزمون‌های استخدامی آموزش‌وپرورش درسال ۱۴۰۲ برای مشاغل آموزگاری و همچنین دبیری و هنرآموز سال۱۴۰۲ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور؛ بدینوسیله به اطلاع داوطلبان آزمون‌های مزبور که موفق به قبولی نشده و سایر داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در آزمون‌های استخدامی سال ۱۴۰۳ آموزش وپرورش می‌رساند که؛

مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ آموزش‌وپرورش در سایت سازمان سنجش آموزش کشور از ۹/۱۱/۱۴۰۲ لغایت ۱۴/۱۱/۱۴۰۲می‌باشد.

افرادی که در آزمون‌های سال ۱۴۰۲ قبول نهایی نشده و یا در کارنامه آنان کد ۱۹ درج شده است یا اعتراضات آن‌ها در حال رسیدگی است، در صورت تمایل و داشتن شرایط احراز می‌توانند در مهلت باقی مانده، نسبت به ثبت‌نام در آزمون‌های استخدامی آموزش‌وپرورش برای سال۱۴۰۳ اقدام نمایند. بدیهی است در صورت تغییر در وضعیت نتیجه نهایی آزمون‌های قبلی(سال۱۴۰۲) فرایند اعلام نتیجه طی مکاتبه رسمی از حوزه ستادی از طریق اداره کل آموزش‌وپرورش استان به اطلاع این افراد خواهد رسید لیکن توصیه می‌گردد فعلاً در آزمون ثبت‌نام کنند.

اکیداً به نیروهای خرید خدمات آموزشی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ توصیه می‌گردد با توجه به مجوز استخدامی سال ۱۴۰۳ و ایجاد ظرفیت جذب و استخدام پیمانی، در آزمون‌های استخدامی سال ۱۴۰۳ آموزش‌وپرورش ثبت‌نام نموده و برای موفقیت و قبول نهایی تلاش نمایند. عدم ثبت‌نام و یا عدم قبولی در آزمون‌های مزبور، به معنی استمرار خدمت در قالب خرید خدمات آموزشی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ نیست.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار