حضور استاندار بوشهر در غرفه آموزش و پرورش در نمایشگاه عرضه محصولات و تولیدات اتباع و مهاجران خارجی

بوشهر (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت استاندار و رییس شورای آموزش و پرورش استان بوشهر از غرفه آموزش و پرورش در نمایشگاه ۴ روزه عرضه محصولات و تولیدات اتباع و مهاجران خارجی که برای نخستین بار در سطح کشور با حمایت سازمان اتباع و مهاجران خارجی کشور و سازمان بین‌المللی مهاجرت در ساحل بوشهر برگزار می‌شود بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۵۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور استاندار بوشهر در غرفه آموزش و پرورش در نمایشگاه عرضه محصولات و تولیدات اتباع و مهاجران خارجی

غلامحسین مهران‌پور اظهار کرد: در این نمایشگاه غرفه آموزش و پرورش اقدامات و برنامه‌های انجام شده ویژه اتباع خارجی استان بوشهر را به صورت مکتوب و تصویری در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده است.

مهرآن‌پور افزود: تعلیم و تربیت دانش آموزان اتباع خارجی در ایران یک مسئله مهم، حساس و حیاتی است که نیازمند توجه جدی دستگاه‌های مرتبط می‌باشد.

مهران‌پور گفت: در غرفه آموزش و پرورش علاوه بر اقدامات، فعالیت‌ها و برنامه‌های ویژه اتباع و مهاجرین خارجی دست سازه‌های دانش آموزان اتباع خارجی به نمایش گذاشته شده است.

معاون آموزش ابتدایی استان بوشهر افزود: دست سازه‌ها عبارتند از طراحی و ساخت منظم و هدفمند وسایلی که معلم را در اجرای ساختار برنامه آموزشی به شکلی موثر یاری کند. اگر دست سازه‌ها به دست دانش آموزان و با هدایت معلم ساخته شوند ارزش و اهمیتی دوچندان خواهند یافت.

مهرآن پور از بازدید رییس سازمان بین‌المللی مهاجرت دفتر سازمان ملل متحد و استاندار بوشهر از غرفه معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر قدردانی کرد.

خبرنگار: علی محمد گنخکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار