مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸:

انقلاب اسلامی دستاوردهای خوبی برای کشور داشت

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ در حاشیه آیین نواختن زنگ انقلاب اسلامی در منطقه اظهار کرد انقلاب اسلامی دستاوردهای خوبی برای کشور داشت.

کد مطلب: ۱۴۴۵۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی دستاوردهای خوبی برای کشور داشت

آیین نواختن زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی با حضور منصور هدایتی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ و سایر اعضای شورای معاونین، در دبیرستان شهدای مدافع حرم برگزار شد.

منصور هدایتی در حاشیه این مراسم با گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: حال که به فضل الهی وارد چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌شویم از دانش‌آموزان تقاضا دارم تا در فرصتی مناسب به مطالعه و بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازید و ببینید که در یک فرآیند چهل و پنج ساله، کشور در حوزه‌های مختلف به چه شاخص‌هایی دست یافته است.

وی عنوان کرد: ایران عزیز و سرافراز در بحث فناوری، تدریس و تحصیل بانوان، و همچنین قدرت نظامی به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست یافته است در حالیکه در روزهای نخست پیروزی انقلاب، حتی از داشتن ابتدایی‌ترین امکانات نظامی محروم بود.

هدایتی گفت: امروز اگر دشمن در عملی ناجوانمردانه در حادثه تروریستی کرمان تعدادی از هموطنان ما را به شهادت می‌رساند ما از فاصله ۱۵۰۰ الی ۱۶۰۰ کیلومتری با موشک جواب آنها را می‌دهیم که همه اینها از دستاوردهای قدرتمند نظامی جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی حوزه کتاب و نویسندگی و هیات علمی و ده ها عنصر دیگر را بررسی می‌کنید متوجه می‌شوید که در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی دستاوردهای خوبی نصیب کشور شده است. نظام تعلیم و تربیت کشور هم در طول این سال‌ها فعالیت چشمگیری داشته است و قدرت علمی و سطح دانش دانش‌آموزان و دانشجویان امروز ما با گذشته قابل قیاس نیست.

وی در پایان با توجه به پیش رو بودن انتخابات در اسفندماه سال جاری، گفت: اسفند ماه بحث انتخابات را پیش‌رو داریم، اگر دانش‌آموزی واجد شرایط رای دهی است باید به تکلیف خود عمل کند، سایر دانش‌آموزانی هم که امکان شرکت در انتخابات ندارند حتما اعضای خانواده و والدین خود را برای مشارکت در انتخابات تشویق کنند تا همه ما با رفتن پای صندوق‌های رای بر قدرت و قوت نظام اضافه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار