مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین:

۲۰ فضای آموزشی با ۵۲ کلاس درس در دهه فجر در استان قزوین افتتاح می‌شود

قزوین (پانا) - مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین با اشاره به افتتاح ۲۰ فضای آموزشی در دهه فجر گفت شعار دولت سیزدهم «مدرسه‌سازی، تجلی مردمی سازی» است که در قزوین این امر محقق شده است.

کد مطلب: ۱۴۴۵۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
۲۰ فضای آموزشی با ۵۲ کلاس درس در دهه فجر در استان قزوین افتتاح می‌شود

مدیرکل اداره نوسازی مدارس استان قزوین گفت: ۲۰ فضای آموزشی معادل ۵۲ کلاس درس با زیربنای ۷ هزار و ۳۳۸ متر مربع در دهه فجر افتتاح می شود.

وی بیان کرد: رویکرد ما در این پروژه‌ها توجه به مناطق پرجمعیت شهری و مناطق کم‌برخوردار روستایی بوده است که از این ۲۰ پروژه ۶ پروژه در شهرها و ۱۴ پروژه در روستاها احداث شده است؛ در تمام شهرستان‌های قزوین پروژه ساخت مدارس را در نظر گرفته‌ایم. به طور مثال شهرستان آبیک ۴ پروژه، البرز ٣ پروژه، آوج ۲ پروژه، تاکستان ۵ پروژه و بوئین زهرا ٣ پروژه و شهرستان قزوین ٣ پروژه آماده بهره برداری است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین افزود: به لطف خدا هر ساله شاهد مشارکت بیشتر خیرین نسبت به سال‌های قبل هستیم، در سال جاری نیز مشارکت بیش از ۱۵۰ میلیارد تومانی خیرین در قزوین رقم خورده است در صورتی که در سال ۱۴۰۰ مشارکت خیرین ۴۰ میلیارد تومان بود.

سعادتفر گفت: در انجام هر پروژه نسبت به اعتبارات دولتی ۳۰ درصد مشارکت خیرین را شاهد هستیم، بخشی از اعتبارات ملی و استانی برای تکمیل پروژه‌های خیرین با مدارس استحکام کم تخصیص پیدا می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار