مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری: خبر داد

شرکت بیش از ۷ هزار دانش‌آموز چهارمحال و بختیاری در مراسم اعتکاف

شهرکرد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از شرکت بیش از ۷ هزار دانش آموز در ۷۵ مسجد استان در آیین اعتکاف دانش‌آموزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۳۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
شرکت بیش از ۷ هزار دانش‌آموز چهارمحال و بختیاری در مراسم اعتکاف

مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای ساحت عبادی، اعتقادی و اخلاقی، سند تحول بنیادین آیین اعتکاف دانش آموزی در ۷۵ مسجد استان با حضور معاونین و مربیان پرورشی و طلاب طرح امین، هیات های دانش آموزی و با همکاری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برگزار شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار در جمع دانش آموزان معتکف خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی و عبادی با حضور مسئولین و اساتید برجسته استان و شهرستان ها برای دانش آموزان در این آیین با همکاری خیرین گرامی استان، ائمه جمعه شهرستان ها و مناطق و بسیج دانش آموزی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ضمن ابراز خرسندی از حضور گسترده و بی نظیر دانش آموزان در اعتکاف دانش آموزی از خانواده های این دانش آموزان به منظور همکاری با آموزش و پرورش استان تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: اعتکاف دانش آموزی موجب تعالی روح و ارتقاء جایگاه معنوی دانش آموزان خواهد شد و دانش آموزان در آیین اعتکاف در محیطی معنوی یک اردوی جذاب تربیتی را تجربه خواهند کرد.

گفتنی است، در اعتکاف امسال بیش از ۷ هزار دانش شامل ۴ هزار دانش آموز دختر و ۳ هزار دانش آموز پسر شرکت داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار