با تأمین اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال انجام شد

توسعه و تجهیز هنرستا‌ن‌های استان سمنان

سمنان (پانا) - هنرستان‌های استان سمنان با مشارکت ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با اعتبار۲۰ میلیارد ریال و با اعزام کاروان تجهیزات هنرستانی به مناطق محروم توسعه و تجهیز شد.

کد مطلب: ۱۴۴۳۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
توسعه و تجهیز هنرستا‌ن‌های استان سمنان

سیدجمال وزیری، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، در حاشیه مراسم اعزام کاروان تجهیزات هنرستانی به مناطق محروم استان سمنان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان، از توسعه و تجهیز هنرستان‌های مناطق ۱۱گانه این استان با مشارکت اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خبر داد و گفت: در مرحله دوم توسعه و تجهیز مدارس هنرستانی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال، ۱۷۷ قلم کالا و ۲۰ نوع جنس برای هنرآموزان رشته‌های کامپیوتر، خیاطی، مکاترونیک و برق الکترونیک در مناطق ۱۱گانه استان توزیع می‌شود.

وی با عنوان این مطلب که تجهیزات و قطعات سنگین مانند گیربکس و ... نیز مسقیم بین این مدارس توزیع شده و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است، تأکید کرد: سیاست آموزش و پرورش و نوسازی مدارس، تقویت مدارس دولتی به‌ویژه رشته‌های هنرستانی است و امیدواریم که با مهارت‌ورزی و داده‌ورزی انجام‌شده، شاهد ورود هنرآموزان به بازار کار باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار