مدیر سازمان دانش آموزی سیستان وبلوچستان اعلام کرد:

شرکت بیش از ۳ هزار دانش‌آموز سیستانی و بلوچستانی در اعتکاف

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان گفت بیش از ۳ هزار دانش‌آموز سیستانی و بلوچستانی در مراسم اعتکاف ۱۴۰۲ شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۴۴۳۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
شرکت بیش از ۳ هزار دانش‌آموز سیستانی و بلوچستانی در اعتکاف

حسین کیخا مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان وبلوچستان در حاشیه برگزاری مراسم اعتکاف که به همت سازمان دانش آموزی در حال برگزاریست، به پانا گفت: دین اسلام اعتکاف را به عنوان فرصتی برای بازگشت ‏به خود و خدای خویش قرار داده است و از این‌رو برگزاری مراسم اعتکاف در تقویت باورهای دینی به‌ویژه در بین جوانان و نوجوانان نقش به‌سزایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: حضور در مراسم اعتکاف و انجام اعمال پرفیض اعتکاف باعث می‌شود تا انسان با ایمان به ادامه مسیر زندگی خود در راستای اطاعت از خداوند منان بپردازد و ثمرات ارزنده‌ای برای او خواهد داشت.

کیخا با اشاره به حضور گسترده دانش آموزان در این مراسم گفت: شرکت کردن دانش‌آموزان در اعتکاف و ارتباط سه روزه آنها با خداوند و انجام اعمال عبادی و توسل به ائمه معصومین (ع) در مساجد، زمینه خوبی برای ارتقای مسائل معنوی و جذب بیشتر به مسجد به وجود می‌آورد.

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان وبلوچستان افزود: اعتکاف سبب تعالی زندگی دانش‌آموزان می‌شود و بستری فراهم می‌کند تا آنها را به سوی رشد و بالندگی دینی رهنمون کند و دانش‌آموزان با حضور در این مراسم شتاب بیشتری به سوی خوشبختی دنیوی و اخروی می‌گیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مراسم اعتکاف سال جاری بیش از ۳ هزار دانش آموز دختر و پسر در ۱۸مسجد سطح استان شرکت کرده اند.

دانش آموز خبرنگار: عسل تقی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار