مدیر آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

حضور بیش از ۱۵۰۰ دانش‌آموز ملاردی در مراسم اعتکاف

ملارد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد از حضور بیش از ۱۵۰۰ دانش آموز ملاردی در مراسم اعتکاف دانش‌آموزی در ملارد خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۳۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور بیش از ۱۵۰۰ دانش‌آموز ملاردی در مراسم اعتکاف

سعید تیموری راد مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در خصوص برگزاری مراسم اعتکاف دانش آموزی بیان کرد: تعداد ۶ مسجد از مساجد شهرستان ملارد، اعتکاف دانش آموزی را برگزار کرده‌اند که از این تعداد ۲ مسجد ویژه دانش‌آموزان پسر و ۴ مسجد ویژه دانش‌آموزان دختر است.

وی در خصوص اهداف برگزاری مراسم اعتکاف ویژه دانش آموزان گفت: برگزاری مراسم‌های معنوی به ویژه اعتکاف که ثمرات خاصی را برای جوانان و نوجوانان به ارمغان می‌آورد تاثیر بسزایی در رشد معنوی و عبادی دانش آموزان و دوستی با خدا دارد. همچنین فرصت مناسبی برای خودسازی است.

تیموری راد افزود: از ثمرات دیگر مراسم اعتکاف به ویژه اعتکاف دانش آموزی پیشگیری از آسیب های فردی و اجتماعی است که این مورد نیز بسیار حائز اهمیت برای همه افراد خاصه دانش آموزان است.

مدیر آموزش و پرورش ملارد گفت: اثرات خوب دوستی با خدا تا مدت ها در فرد باقی می‌ماند و می‌بایست هر فرد این اثرات و حال خوب دوستی با خدا را به همراه داشته باشد و مراقب افکار، رفتار و فعالیت های خود باشد و در هر کجا خدا را در نظر بگیرد و نیت خود را خالص کند تا بتواند به راحتی سیر و سلوک الهی را طی کند.

خبرنگار: زهرا عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار