مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ تهران:

اهداف برنامه فراگیر تربیتی بابرگزاری نمایشگاه محقق می شود

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ تهران از برپایی نمایشگاه‌هایی در راستای تحقق اهداف برنامه فراگیر تربیتی با عناوین ایمان، خردورزی، مهارت، هویت و امید در ایام دهه مبارک فجر خبر داد .

کد مطلب: ۱۴۴۳۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
اهداف برنامه فراگیر تربیتی بابرگزاری نمایشگاه محقق می شود

نمایشگاه فرهنگ و هنر در راستای طرح دانش، بینش، مهارت و تحقق اهداف ساحتهای شش گانه تعلیم و تربیت با حضور علی آمره، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸، سید قاسم قربان‌پور گنجی، رئیس اداره فرهنگی و هنری، حسن خوشبخت، کارشناس مسئول اردوها اداره کل آموزش وپرورش شهر تهران، اعضای شورای معاونین منطقه و کارشناس مسئولان و کارشناسان حوزه تربیتی در مدرسه الهام افتتاح شد .

این نمایشگاهها در راستای تحقق اهداف برنامه فراگیر تربیتی و تقویت ایمان، خردورزی، هویت، مهارت و امید در مدارس منطقه ۸ برگزار خواهد شد.

سیر تصویری و نمایشی این نمایشگاه‌ها به صورت تلفیقی از لاله‌های روشن و هر مدرسه روایت گر یک شهید با برگزاری یادمان شهید و همچنین روند شکل گیری حجاب و عفاف در دوره‌های تاریخی و تاثیر دین مبین اسلام در هویت بخشی به زن مسلمان خواهد بود.

قسمتهای جالب توجه و مهم این نمایشگاه‌ها، شامل: نمایش تصویری تبیین پیشرفت دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران و همچنین آثار هنری دانش‌آموزان می‌باشد که در معرض دید بازدیدکنندگان و دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار