معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد:

بازگشت به هویت معلم، کلاس درس و کتب درسی با تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در پذیرش دانشگاه‌ها

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بر بازگشت به هویت معلم، کلاس درس و کتب درسی با تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در پذیرش دانشگاه‌ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۲۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
بازگشت به هویت معلم، کلاس درس و کتب درسی با تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در پذیرش دانشگاه‌ها

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه، با حضور محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، آئین تکریم و معارفه مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری برگزار شد.

در این آئین، طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، نادر کریمی بیرانوند به عنوان مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری معاونت آموزش متوسطه انتخاب و از زحمات عباس سلطانیان مدیرکل پیشین این دفتر قدردانی شد.

محمدمهدی کاظمی در این آئین، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌ها و خدمات عباس سلطانیان در طول مدیریت دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری، گفت: دوره دوم متوسطه نظری، دوره‌ای برای آماده‌سازی دانش‌آموزان برای حضور در دانشگاه‌ها و طی کردن مسیر تحصیل در آموزش عالی است در نتیجه از این جهت اهمیت بسیار دارد.

وی در ادامه با اشاره به آسیب‌های کنکور سراسری، تصریح کرد: آسیب‌های بسیاری در برگزاری کنکور سراسری برای برنامه‌های دوره دوم متوسطه نظری وجود دارد که مصوبه جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی و در نظر گرفتن تاثیر قطعی سوابق تحصیلی برای قبولی در دانشگاه‌ها موجب بازگشت به هویت معلم، کلاس درس و کتب درسی شد.

عضو شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش، ضمن اشاره به کارکردها و رویکردهای اصلی دوره دوم متوسطه نظری، اظهار کرد: ارتقای کیفیت آموزش، افزایش پوشش تحصیلی، ارتقای بهره‌وری آموزشی با تمرکز ویژه بر مدارس عادی دولتی برنامه‌های مهمی است که باید در این دفتر پیگیری شود.

لازم به ذکر است، مسئولیت گروه‌های آموزشی، رییس اداره متوسطه نظری و پیش دانشگاهی، رییس اداره طرح و برنامه استان، مدیر آموزش و پرورش منطقه و معاون آموزش متوسطه استان بخشی از سوابق مدیریتی نادر کریمی بیرانوند مدیرکل جدید دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار