نخستین گروه از دانش‌آموزان پسر استان قم به راهیان نور اعزام شدند

قم (پانا) - مراسم اعزام نخستین گروه از دانش‌آموزان پسر استان قم به اردوی راهیان نور، با حضور مسئولان و بسیج دانش‌آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۲۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
نخستین گروه از دانش‌آموزان پسر استان قم به راهیان نور اعزام شدند

نخستین گروه از دانش آموزان پسر استان قم در قالب کاروانی از ناحیه ۳ آموزش و پرورش، طی مراسمی با بدرقه مسئولان اداری و بسیج دانش آموزی به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

در مراسم فوق، سید حسین رضوی حائری، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ طی سخنانی اهمیت حضور در یادمان‌ها و قتلگاه‌های شهیدان والامقام هشت سال دفاع مقدس و آثار و برکات تربیتی آن در انسان، مورد تاکید قرار داد.

هادی آقابابایی، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، گزارشی از برگزاری اردوی راهیان نور دختران در آبان و اوایل آذر بیان کرد.

همچنین حجت الاسلام عبدالناصر جلالیان، راوی دفاع مقدس و مقاومت با بیان خاطراتی از شهدا، حضور در اردو‌های راهیان نور را فرصت مغتنم و ارزشمندی برای دانش آموزان برشمرد.

در این آیین، مسئولان بسیج دانش آموزی و کانون بسیج فرهنگیان ناحیه ۳ حضور داشتند و دانش آموزان دبیرستان‌های شاهد حضرت علی اکبر (ع)، بحرالعلوم، محمدی کاشانی و هنرستان شهید چمران در قالب چهار دستگاه اتوبوس عازم سفر چهار روزه به مناطق راهیان نور شدند.

خبرنگار: هادی طالبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار