مهدوی در گفت‌وگو با پانا:

‌بی‌نظمی در ساختار دفاعی تیم ملی‌ موج می‌زند

هافبک‌ها‌‌ تحرک بالایی ندارند و حمله تیم را دچار مشکل کرده‌اند/ امارات حریف سرسختی برای تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود‌

تهران (پانا) - کارشناس فوتبال کشورمان‌ گفت بی‌نظمی در ساختار دفاعی تیم ملی موج می‌زند و باید برطرف شود. این ضعف ‌بسیار نگران‌کننده است.

کد مطلب: ۱۴۴۲۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
‌بی‌نظمی در ساختار دفاعی تیم ملی‌ موج می‌زند

محمد‌رضا مهدوی کارشناس فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با پانا، در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات، اظهار کرد: «برد خفیف مقابل هنگ‌کنگ‌ نباید باعث شود که زود در مورد عملکرد کادر فنی و بازیکنان قضاوت کنیم. فوتبال است و هزار و یک ماجرا.»

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: «‌بازیکنان تیم ملی در مقابل هنگ‌کنگ، این حریف ناشناخته عملکرد ضعیفی ارائه دادند، نوک حمله ایران در این دیدار ضعیف ظاهر شد. هیچ تیمی در این پیکارها قابل پیش‌بینی نیست.»

مهدوی تأکید کرد: «مدعیان کسب عنوان قهرمانی در جام ملت‌ها در این دوره، از حاشیه امنی برخوردار نیستند. نمونه بارز آن دیدار عراق - ژاپن، که یکی از این مدعی‌ها مقابل عراق شکست خورد.»

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به اینکه امارات حریف سرسختی برای تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود، تصریح کرد: «امارات، نسبت به هنگ‌کنگ آن‌چنان حریف ناشناخته‌ای نیست، ولی نمی‌توان پیروزی قطعی تیم ملی فوتبال را در برابر این تیم پیش‌بینی کرد.»

طارمی باید گلزنی را مقابل امارات استارت بزند

مهدوی با بیان اینکه مهدی طارمی که مدعی آقای گلی در این دوره از جام ملت‌هاست، باید گلزنی را مقابل امارات استارت بزند، اضافه کرد: «طارمی، از بخت‌های اصلی گلزنی در دیدار سوم تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی مقابل امارات است.»

کارشناس فوتبال کشورمان با تأکید بر اینکه سامان قدوس و عزت‌اللهی، باید سرعت بیشتری داشته باشند، تا تیم در بحث حمله سرعت بگیرد، تصریح کرد: «هافبک‌های ما تحرک بالایی ندارند و این موضوع تیم را در بحث حمله دچار مشکل می‌کند. از طرفی هم سرعت هافبک‌ها فضا را برای سامان قدوس در بحث بازی‌سازی فراهم می‌کند.»

مهدوی با اشاره به اینکه بی‌نظمی در ساختار دفاعی تیم ملی موج می‌زند و باید برطرف شود، اضافه کرد: «ضعف در خط دفاعی بسیار نگران‌کننده است، کادر فنی تیم ملی باید فکری به حال وضعیت خط دفاعی تیم کند.»

کارشناس فوتبال کشورمان با بیان اینکه کادر فنی از الآن به فکر بازی با قدرت‌های آسیا باشند، اظهار کرد: «‌اگر با این شرایط مقابل رقبا قرار بگیریم، حضور تیم ملی فوتبال ایران در فینال این پیکارها بسیار سخت خواهد بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار