یک دانشآموز نخبه در استان همدان:
هدف من از شرکت در مسابقات مختلف کسب تجربه بود
همدان(پانا) - دانش آموز رتبه برتر منطقه سامن در استان همدان در خصوص موفقیتها و رتبههای خود در جشنواره خوارزمی عنوان کرد هدفش از شرکت در مسابقات مختلف کسب تجربه بوده است.
![هدف من از شرکت در مسابقات مختلف کسب تجربه بود](https://cdn.pana.ir/thumbnail/MTYwMDMxVVVB/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHGy89ZxbjRoUsAIKXaKdntA,,/MTYwMDMxVVVB.jpg)
مهسان رسولی، یکی از دانشآموزان برتر منطقه سامن در استان همدان است که مقامهای کشوری و استانی وی در سه سال متوسطه اول، زبانزد خاص و عام بود. وی در خصوص دلایل موفقیت و شیوه زندگی خود به پانا عنوان کرد: اولین جرقه من برای شرکت در مسابقات فرهنگی هنری، در اولین سال کرونا زده شد که من پایه هفتم بودم و قرار بود در خصوص ویروس کرونا یک نقاشی طراحی کنم. معلم پرورشی و دبیر هنر مدرسه از کار من استقبال کردند و این شروع کار من بود.
رسولی در ادامه گفت: این اولین باری بود که من در مسابقات خوارزمی شرکت میکردم و چون مقام اول را به دست آوردم، مربیان در سالهای بعد در محورهای دیگر هم مرا ثبت نام کردند.
وی ادامه داد: در پایه هفتم و هشتم در محورهای جشنواره رتبه اول استانی را کسب کردم و در پایه نهم عنوان دوم کشوری مسابقات خوارزمی را بدست آوردم.
این دانش آموز بیان کرد: در سال هشتم در مسابقات خوارزمی در محورهای فارسی، علوم آزمایشگاهی، نقاشی رنگ روغن، سیاه قلم، موسیقی، ریاضی و بازارچه مقام برتر را کسب کردم.
این دانشآموز نخبه ادامه داد: در پایه نهم نیز محورهای علوم آزمایشگاهی، تصویرنویسی و مسابقات فرهنگی هنری (مثل موسیقی، رنگ روغن و سیاه قلم) مقام کسب کردم و مجسمهسازی من به مرحله کشوری راه پیدا کرد. همچنین در مسابقات قرآنی در پایه هفتم، هشتم شدم و در مسابقات احکام رتبه اول را کسب کردم. در پایه نهم نیز عنوان دوم مسابقات احکام را کسب کردم.
وی در ادامه افزود: هدف از شرکت من در مسابقات خوارزمی، فرهنگی و هنری و قرآنی پر کردن اوقات فراغت و کسب تجربههای بیشتر در طراحی و هنر و یادگیری بیشتر از محیط مسابقات بوده است.
رسولی بیان کرد: در زندگی سعی میکنم در کنار اینکه بهترین عملکرد را داشته باشم خیلی به خودم سخت نگیرم و از دوران نوجوانی نهایت استفاده را ببرم. البته گاهی هم خیلی سختکوشانه عمل میکنم.
این دانش آموز در خصوص برنامه ریزیهایش گفت: معمولا برای کارهایم برنامهریزی منظمی دارم، ولی گاهی به برنامههایم عمل نمیکنم، اما خودم را بخاطر تنبلی و انجام ندادن کارهایم سرزنش نمیکنم.
وی تاکید کرد: من تازه ابتدای راه هستم و پلههای زیادی را برای رسیدن به موفقیت باید طی کنم.
دانش آموز خبرنگار: ثنا فرجی
ارسال دیدگاه