امام جمعه رودهن:

ستاد هماهنگی مراسم‌ اعتکاف در رودهن برگزار شد

رودهن(پانا) - امام‌جمعه رودهن از برگزاری ستاد هماهنگی مراسم اعتکاف در راستای اشاعه و ترویج این فرهنگ معنوی و مذهبی در جامعه، بخصوص نسل نوجوان و جوانان در منطقه رودهن خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۱۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
ستاد هماهنگی مراسم‌ اعتکاف در رودهن برگزار شد

جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم اعتکاف در بخش رودهن با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن، حجت‌الاسلام سعید نورمحمدی رئیس سازمان تبلیغات دماوند، محمد موسوی‌منش شهردار رودهن، زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش، رئیس شورای اسلامی شهر آبعلی، مهدی حبیبی معاون پرورشی آموزش و پرورش، مسئول ستاد نمازجمعه، ائمه جماعات مسجد انصارالحسین(ع) رودهن و علی ابن ابیطالب(ع) مهرآباد و دیگر اعضای ستاد اعتکاف در دفتر امام‌جمعه بخش رودهن برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی، امام‌جمعه بخش رودهن بیان کرد: یکی از مسائل مهم مورد نیاز جامعه، اجرای برنامه‌های فرهنگی تربیتی تأثیرگذار است. مراسم معنوی اعتکاف از جمله برنامه‌های عبادی- تربیتی مفید و مؤثر است، ستاد اعتکاف در بخش رودهن با برنامه‌ریزی هماهنگ و منجسم برنامه‌های تربیتی مؤثری را برگزار خواهد کرد.

وی افزود: مراسم معنوی اعتکاف از جمله برنامه‌های عبادی و تربیتی مفید و مؤثر است که لازم است فرایند ترویج و اشاعه آن در جامعه با جذب و مشارکت بیشتری انجام شود که بی‌شک تاثیرگذاری‌های مفیدی خواهد داشت و کیفیت آن ارتقا می‌یابد. ستاد اعتکاف در بخش رودهن نیز با برنامه‌ریزی هماهنگ و منجسم برنامه‌های تربیتی مؤثری را در زمان برگزاری اعتکاف تدارک دیده و اجرایی خواهد کرد.

زهرا رستمی، مدیر آموزش و پرورش رودهن نیز در این جلسه بیان کرد: یکی از مسائل مهم مورد نیاز جامعه، اجرای برنامه‌های فرهنگی تربیتی تأثیرگذار به ویژه در زمینه‌های مذهبی و معنوی است و ما در خاستگاه مدرسه قطعا مسئول ترویج و اشاعه دهنده اینگونه امور و تربیت معنوی دانش آموزان هستیم. با تشویق و ترغیب دانش‌آموزان جهت حضور در این مراسم معنوی، باید بستر رشد و تعالی روحی و مذهبی را برایشان فراهم کنیم. آموزش و پرورش هم به نوبه خود با همت و عزمی ایمانی در این مسیر خدایی تمامی تلاش خود را خواهد کرد تا اهدافش محقق شود.

لازم به ذکر است مقرر شد، برنامه معنوی اعتکاف در مسجد صاحب الزمان(عج) آبعلی(ویژه آقایان و بانوان)، مسجد انصارالحسین(ع) رودهن(ویژه دانش‌آموزان دختر و بانوان)، مسجد علی‌ابن ابیطالب(ع) مهرآباد (ویژه دانش آموزان پسر و آقایان) برگزار شود.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه رحیمی نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار