واکنش مداخله‌جویانه رئیس جمهور آمریکا به حوادث مرزی میان ایران و پاکستان

تهران (پانا) - رئیس‌جمهور آمریکا به حوادث مرزی و درگیری ها میان ایران و پاکستان واکنش نشان داد و در اظهاراتی مداخله جویان ، مدعی عدم مقبولیت ایران در منطقه شد.

کد مطلب: ۱۴۴۱۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
واکنش مداخله‌جویانه رئیس جمهور آمریکا به حوادث مرزی میان ایران و پاکستان

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در واکنش به حوادث مرزی میان ایران و پاکستان در اظهاراتی مداخله جویانه مدعی شد درگیری‌های ایران و پاکستان در این هفته نشان می‌دهد که ایران در منطقه چندان مورد علاقه نیست.

بایدن مدعی شد: «همانطور که دیدید، ایران در منطقه چندان مورد علاقه و محبوب نیست و اینکه وضعیت به کجا می رود، در حال کار روی آن هستیم. نمی دانم به کجا می رود.»

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید نیز با بیان اینکه آمریکا با شرکای پاکستانی خود در تماس است،‌ تاکید کرد که واشنگتن نمی‌خواهد تنش در جنوب و مرکز آسیا بالا بگیرد.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه نیز در نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد در خصوص حملات اخیر ایران به گروه‌های تروریستی گفت: هیچ یک از شهروندان پاکستانی مورد حمله موشک و پهپادهای ایرانی قرار نگرفتند. گروه جیش العدل را هدف قرار دادیم نه شهروندان پاکستانی، هدف ما تروریست‌های موسوم به جیش العدل در خاک پاکستان بوده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار