رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی:

فضای انس با نماز و قرآن را در مدارس تقویت کنیم

قم (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی کشور گفت سن تکلیف موسم انس با خدا و کلام الهی است و باید فضای انس با نماز و قرآن را در مدارس ایجاد و تقویت کنیم.

کد مطلب: ۱۴۴۱۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
فضای انس با نماز و قرآن را در مدارس تقویت کنیم

احمد محمودزاده، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی امروز در همایش جشن تکلیف دختران دانش آموز مدارس غیر دولتی در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) اظهار کرد: حضور در جمع شما دانش آموزان که جشن عبادت دارید را فرصت مغتنم و لطف الهی می دانم و از این بابت بسیار خرسندم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بخصوص شهدای دانش آموز و فرهنگی و شهدای غزه و کرمان افزود: امروز امنیت و سرافرازی جامعه را مدیون و مرهون خون پاک شهیدان والامقام هستیم.

محمودزاده خطاب به دانش آموزان نوتکلیف تاکید کرد: شما دانش آموزان به سن تکلیف رسیده اید و خدا در قالب نماز و قرآن با شما سخن می گوید.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر توجه جوانان و نوجوانان به تحصیل، تهذیب و ورزش عنوان کرد: بایستی در کنار فضای علمی و آموزشی مدارس، فضای انس با نماز و قرآن را نیز با همکاری و همفکری معلمان ایجاد و تقویت کنیم.

در مراسم فوق، 1200 دانش آموز مدارس دخترانه غیردولتی استان های قم، تهران، اصفهان، شیراز و مرکزی حضور داشتند.

خبرنگار: علیرضا رضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار