کارشناس امور بانوان اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد:

برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی ویژه بانوان در شهرستان ملارد

ملارد (پانا) - کارشناس امور بانوان اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد از برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی ویژه بانوان در سالن ورزشی فجر شهرستان ملارد به‌مناسبت گرامیداشت هفته فرهنگی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۱۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی ویژه بانوان در شهرستان ملارد

ژاله جعفری، کارشناس امور بانوان اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در رابطه با برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی ویژه بانوان در سالن ورزشی فجر بمناسبت هفته فرهنگی در ملارد بیان کرد: جشنواره بازی‌های بومی و محلی بمناسبت هفته فرهنگی در شهرستان ملارد برگزار شد که این برنامه ویژه بانوان و با هدف ایجاد نشاط و شاداب‌سازی بانوان اداره آموزش و پرورش و فرهنگیان شهرستان ملارد صورت گرفت. در این برنامه انواع بازی‌های فکری و تفریحی از جمله طناب زنی، حلقه، دارت، هفت سنگ، اسم فامیل، داژبال و تیر و کمان در سالن ورزشی فجر برگزار شد.

وی در ادامه در خصوص برنامه‌های طراحی شده دیگر برای هفته فرهنگی تصریح کرد: با همکاری مدیریت فرهنگی و ورزشی شهرداری ملارد و اداره ورزش و جوانان، مسابقاتی را به منظور گرامیداشت هفته فرهنگی برگزار کردیم، مانند غبارروبی امام‌زاده ابراهیم شهرستان ملارد، هر روز تا پایان هفته فرهنگی یک اردوی تفریحی داریم و همان‌طور در برنامه‌هایی که آموزش و پرورش در آن همکاری داشته است، جشنواره غذا و صنایع دستی محلی در تالار آوین هست که ویژه بانوان برگزاری می‌شود.

جعفری افزود: همچنین قصد داریم بمناسبت هفته فرهنگی از دانش‌آموزان ورزشکار و افتخار آفرین شهرستان ملارد تقدیر داشته باشیم و در پایان هفته فرهنگی نیز یک غرفه فرهنگی در مصلی نماز جمعه را خواهیم داشت که با حضور بانوان برگزار می‌شود.

در ادامه ویدئویی در رابطه با برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی ویژه بانوان در سالن ورزشی فجر شهرستان ملارد ارائه می‌شود.



دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار