مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد خبر داد:

دانش‌آموز شهرستان ملارد، رتبه اول مسابقات پارک علم و فناوری پردیس را کسب کرد

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، از کسب رتبه اول، توسط دانش‌آموز دبیرستان استعدادهای درخشان علامه حلی شهرستان ملارد در مسابقات پارک علم و فناوری پردیس، خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۱۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز شهرستان ملارد، رتبه اول مسابقات پارک علم و فناوری پردیس را کسب کرد

سعید تیموری‌راد، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد، ضمن تصریح این خبر، عنوان کرد: در دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانش‌آموزان در پارک علم و فناوری پردیس، امیرمحمد ططری راد، دانش‌آموز پایه دهم رشته تجربی دبیرستان استعدادهای درخشان علامه‌حلی ملارد، موفق به کسب رتبه اول شد. شایان ذکر است که طرح دانش‌‌آموز در بین ۳۰۰۰ طرح پژوهشی موفق به کسب رتبه اول شده است.

تیموری‌راد افزود: از افتخارات دیگر این دانش‌آموز، موفق به کسب مدال برنز چهارمین المپیاد علوم پایه هشتم، مدال برنز پنجمین المپیاد علوم پایه نهم، رتبه اول تولید محصول زیست فناورانه استانی، رتبه دوم پیشنهاد پژوهش زیست فناوری استانی، رتبه اول داستان نویسی استانی، رتبه اول کارسوق ژنتیک استانی و موفق به اکران انیمیشن کوتاه شیفیاجیل در سینما فلسطین شده است و لازم به ذکر است که مقاله وی در هفتمین کنگره بین‌المللی زیست پزشکی ۲۰۲۳ منتخب شد.

این مقام مسئول ضمن آرزوی موفقیت برای همه دانش‌آموزان ملاردی، گفت: دانش‌آموزان شهرستان ملارد ظرفیت بالایی در زمینه‌های محتلف علمی دارند و دارای هوش و استعداد بی‌نظیری هستند، باید از ایده‌ها و نظرات آن‌ها استقبال شود تا بتوانند این استعدادها را شکوفا کنند و در راه پیشرفت جامعه علمی بکوشند، امید است شاهد موفقیت دانش‌آموزان ملاردی در تمام زمینه‌های علمی و پژوهشی باشیم.


دانش‌آموز خبرنگار: نرگس زندیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار