وزیر آموزش و پرورش:

یکی از بی‌نظیرترین جریان‌های متحول‌کننده در جامعه با شهادت شهیده رحیمی ایجاد شد

یک سرود ملی در آموزش و پرورش برای شهدای حادثه تروریستی کرمان ساخته می‌شود

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت شهیده فائزه رحیمی، یکی از بی‌نظیرترین جریان‌های متحول‌کننده را در جامعه و به‌خصوص دانشگاه فرهنگیان ایجاد کرده است.

کد مطلب: ۱۴۴۰۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
یکی از بی‌نظیرترین جریان‌های متحول‌کننده در جامعه با شهادت شهیده رحیمی ایجاد شد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ رضامراد صحرایی، شامگاه شنبه (23 دی) با حضور در منزل دانشجومعلم شهیده فائزه رحیمی از شهیدان حادثه تروریستی کرمان با خانواده این شهیده والامقام دیدار و به مقام عالی شهدا ادای احترام کرد.

وی با تبریک به پدر و مادر و همچنین به تمام کسانی که در تربیت همچنین انسان شاخص و متعهدی نقش داشتند، تصریح کرد: این شهیده عزیز، یکی از بی‌نظیرترین جریان‌های متحول‌کننده را در جامعه و به‌خصوص دانشگاه فرهنگیان ایجاد کرده است.

صحرایی با بیان اینکه برای شهید شدن باید همانند شهدا، زندگی کرد، افزود: شهادت این دختر عزیزمان باعث افتخار نظام تعلیم و تربیت و دانشگاه فرهنگیان شده است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اقدامات فرهنگی، دینی و رسانه‌ای این شهیده والامقام، خطاب به پدر و مادر ایشان، اظهار کرد: افتخار کنید که چنین فرزندی را پرورش و تربیت کرده‌اید که افتخار تمام دختران پاکدامن و مومنه و انسان‌های خداجو و مومن شده است.

وی گفت: غصه از دست دادن چنین گوهری واقعا سخت و جانکاه است اما افتخار کنید که فرزند شما قیمتی شده است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نظام تعلیم و تربیت، چندین دانش‌آموز و یک دانشجومعلم در این حادثه تروریستی به مثابه یک کلاس درس را تقدیم راه خدا داد، تصریح کرد: برنامه‌های بسیار خوبی برای تکریم جایگاه این عزیزان و نیز ارج نهادن به شخصیت و زندگی شهدای عزیز این اقدام تروریستی در آموزش و پرورش در حال تدوین است که به زودی یک سرود ملی برای این شهدای عزیزمان ساخته و منتشر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار