اعزام قطعی تیم ملی گلبال به پارالمپیک 2024

تهران (پانا) - تیم ملی گلبال کشورمان که در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو موفق به کسب مدال طلا و سهمیه پارالمپیک پاریس شد، اعزامش به پاریس قطعی شد.

کد مطلب: ۱۴۴۰۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اعزام قطعی تیم ملی گلبال به پارالمپیک 2024

تیم ملی گلبال کشورمان که اعزامش به پارالمپیک پاریس با توجه به سیاست کیفی سازی، با، اما و اگر همراه بود. اما در پایان و با بررسی‌های متعدد، تصمیم گرفته شد تا مجوز حضور در پاریس را داشته باشد.

بهمن دوستی سرمربی این تیم در این باره، گفت: در جلسات متعددی که با معاونت فنی و رییس کمیته ملی پارالمپیک داشتیم، این قول را دادیم که در صورت اعزام روی سکو قرار خواهیم گرفت؛ بنابراین با دریافت مجوز از کمیته ملی پارالمپیک اولین اردوی آماده سازی خود را با حضور ۹ ورزشکار آغاز کردیم که این اردو تا ۲۹ دی ادامه خواهد داشت. خوشحالم که بعد از ۱۲ سال دوباره شرایط حضورمان در پارالمپیک پاریس فراهم شد.

وی افزود: تا پایان سال به جز ۴ اردوی آماده سازی که برای تیم ملی مردان پیش‌بینی شده، برای شرکت در یک تورنمنت برون مرزی، فروردین ماه با ۶ ورزشکار عازم آلمان می‌شویم.

دوستی ادامه داد: در سال جدید یک تورنمنت برون مرزی دیگر در سوئد پیش‌بینی شده تا با ارزیابی ورزشکاران بهترین تیم را عازم پاریس کنیم.

درباره اعزام یا عدم اعزام تیم ملی گلبال به پاریس بحث‌های زیادی مطرح بوده است. بسیاری بر این باورند که این تیم شانس مدال آوری خوبی دارد و می‌تواند نتایج و عملکرد قاب قبولی را به ثبت برساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار