قرارداد صداوسیما و فدراسیون فوتبال برای پرداخت حق پخش جام ملت‌های آسیا

تهران (پانا) - ­قرارداد سازمان صداوسیما و فدراسیون فوتبال برای پرداخت حق پخش مسابقات فوتبال منعقد شد.

کد مطلب: ۱۴۴۰۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
قرارداد صداوسیما و فدراسیون فوتبال برای پرداخت حق پخش جام ملت‌های آسیا

‌مهدی تاج ‌درباره قرارداد منعقد شده تصریح کرد: مدتی است با صدا و سیما در حال مذاکره هستیم و الحمدالله مذاکرات خیلی خوبی هم انجام گرفته است. امروز قرارداد ۳ جانبه‌ای بین فدراسیون فوتبال، صداو سیما و کنفدراسیون فوتبال آسیا امضا شد که به موجب آن مسابقات فوتبال در گذشته یعنی آن چه که قبلا پخش شده بود حق پخشش تسویه شد و هم مسابقات آینده که یکی از آن‌ها همین مسابقات جام ملت‌های آسیا است قرارداد حق پخش آن بسته شده است.

وی در ادامه افزود: این قرارداد منعقد شده است و تمامی مسابقات و گزارش‌های حواشی آن به صورت قانونی در مجرای پخش تلویزیونی و رادیویی قرار می‌گیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در این قرارداد آمده است که تمامی مسابقات جام ملت‌های آسیا و حواشی بازی‌ها به صداوسیما فروخته شده است و سایر پلتفرم‌ها و سایت‌های ورزشی اگر تمایل به پخش این رقابت‌ها و حواشی آن دارند باید با صداوسیما مذاکره و مشکل‌شان را حل کنند.

تاج در ادامه گفت: امیدوار هستیم تیم ملی ما به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند، ولی در صورتیکه تیم ما به فینال هم نرسد حق پخش تمامی بازی‌ها را صداوسیما خریداری کرده است و آن را پخش می‌کند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره مبلغ این قرارداد هم گفت: آنچه که در برخی بند‌های قرارداد مثل مبلغ آمده محرمانه است، ولی به طور کلی بین فدراسیون فوتبال و سازمان صداو سیما قرارداد خوبی بسته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار