جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳؛

طوفان مانچینی در خلیج کهکشانی‌های فوتبال آسیا

تهران (پانا) - تیم فوتبال عربستان، قبل از دیدار با عمان در جام ملت‌های آسیا با بحران جدی روبرو شد. پس از اخراج العقیدی دروازه‌بان تیم فوتبال عربستان توسط روبرتو مانچینی؛ برخی رسانه‌های عربستانی از دخالت احتمالی فدراسیون فوتبال عربستان در اخراج العقیدی خبر دادند.

کد مطلب: ۱۴۴۰۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
طوفان مانچینی در خلیج کهکشانی‌های فوتبال آسیا

گفته می‌شود، یاسر مشعل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان درصدد است در مورد این اتفاق با روبرتو مانچینی جلسه‌ای را برگزار کند.

مانچینی سرمربی ایتالیایی مصمم است به دلیل تخلف این دروازه بان را به خانه برگرداند و این در حالی است که العویس دروازه بان اصلی تیم فوتبال عربستان، هم بازی‌ها را از دست داده است.

­سایت الکووره گل در مورد این اتفاق نوشته است: شاید دخالت یاسر مشعل در این اتفاق، بتواند مشکل را حل کند و عربستان بدون حاشیه به مصاف تیم عمان برود.

العقیدی دروازه بان تیم فوتبال عربستان در جلسه ای، با دروازه بانان با اعتراض العقیدی روبرو شد و این دروازه بان از وی درخواست کرد در صورتی که فیکس نباشد ترجیح می دهد به کشورش برگردد و در تمرینات النصر حضور یابد.

­تیم ملی عربستان در این دوره از رقابت‌ها، با تیم‌های عمان، تایلند و قرقیزستان همگروه است. دیدار تیم‌های فوتبال عربستان و عمان روز سه شنبه ۲۶ دی به مصاف هم می‌روند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار