معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان یزد:

پویش کتاب چهل قلپ کار می‌تواند الهام‌بخش و الگوساز دانش‌آموزان باشد

یزد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان یزد عنوان کرد پویش کتاب چهل قلپ کار می‌تواند الهام‌بخش و الگوساز دانش‌آموزان باشد.

کد مطلب: ۱۴۴۰۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
پویش کتاب چهل قلپ کار می‌تواند الهام‌بخش و الگوساز دانش‌آموزان باشد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با پانا گفت: پویش کتاب چهل قلپ کار که توسط سازمان دانش‌آموزی و با همکاری سایر مجموعه‌ها اجرا می‌شود، یکی از اقدامات مهم در جهت تحقق ساحت اقتصادی و حرفه‌ای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

حسن عبداللهیان ادامه داد: این پویش با محورهای مشخص و متناسب با نیازهای کشور طراحی شده است و محور دوم آن که به جمع‌آوری خاطرات اولین درآمد نوجوانان و کودکان می‌پردازد، می‌تواند الهام‌بخش و الگوساز برای سایر دانش‌آموزان باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان یزد در پایان گفت: با توجه به اینکه کشور نیازمند طراحی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی جدید در راستای تربیت اقتصادی و حرفه‌ای دانش‌آموزان است، سازمان دانش‌آموزی استان یزد در این زمینه پیشرو و پیشگام است.

لازم به ذکر است پویش کتابخوانی کتاب چهل قلپ کار به همت سازمان دانش آموزی استان یزد و با همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی، اجتماعی شهرداری یزد، در سه محور مسابقه کتاب‌خوانی، خاطره‌نویسی از اولین درآمد و همایش کارآفرینی نوجوانان در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار