معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه ۱۸ تهران:

بالابردن کیفیت آموزش در گرو شاداب‌سازی مدارس است

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه ۱۸ تهران عنوان کرد تلاش و همت معاونین آموزشی جهت بالابردن کیفیت آموزش در گرو شاداب‌سازی مدارس است.

کد مطلب: ۱۴۴۰۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
بالابردن کیفیت آموزش در گرو شاداب‌سازی مدارس است

همایش تکریم از معاونین آموزشی دبستان‌های منطقه۱۸ با حضور منصور هدایتی، مدیر آموزش‌و‌پرورش منطقه، نسرین توکلی راد، معاون آموزش ابتدایی، معاونین آموزشی دبستان‌ها و دیگر مسئولین و همکاران فرهنگی برگزار شد.

نسرین توکلی راد، معاون آموزش ابتدایی منطقه ۱۸ در حاشیه این همایش در گفت‌و‌گو با پانا بیان کرد: همراهی معاونین آموزشی در پیگیری طرح‌ها و برنامه‌های آموزشی و تربیتی ستودنی است. رعایت اصول شهروندی توسط تمامی عوامل مدرسه ضروری است.

وی ادامه داد: همکاران را به منطقی، منصفانه و مشفق بودن توصیه می‌کنم که با همت و تلاش شما، منطقه ۱۸ به یک برند آموزشی در شهر تهران تبدیل شده است. تحقق این برند ناشی از اجرای صحیح و درست طرح و برنامه‌ها در مدارس است. همت و تلاش آموزگاران و کادر آموزشی و اداری دبستان‌های منطقه برای تعلیم‌و‌تربیت فرزندان کارگشا و بی نظیر است.

توکلی گفت: نقش معاونین در جذب دانش‌آموزان و شاداب سازی مدرسه بسیار مهم است. از معاونین آموزشی می‌خواهم محیط آموزشی و تربیتی مدرسه را برای دانش‌آموزان جذاب، شاداب و پرنشاط کنند. معاونین آموزشی در خط مقدم مدرسه هستند که باید با ارتباط با خانواده‌ها در جهت ارتقا کیفیت آموزشی تلاش داشته باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار