فرماندار فیروزه‌:

‌رسانه‌ها نقش موثری در جذب مشارکت عمومی برای انتخابات‌ دارند

فیروزه (پانا) - فرماندار فیروزه گفت‌ رسانه و فضای مجازی در انتخابات نسبت به مشارکت افکار عمومی و سلیقه‌های مختلف رای‌دهندگان تاثیر‌گذار هستند.

کد مطلب: ۱۴۳۹۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
‌رسانه‌ها نقش موثری در جذب مشارکت عمومی برای انتخابات‌ دارند

فرماندار و رییس هیات اجرایی ستاد انتخابات شهرستان فیروزه در نشست رسانه و انتخابات از حضور فعالان فضای مجازی با تأکید بر تلاش همه‌جانبه فعالان فضای مجازی برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات قدردانی کرد و گفت: تدبیر در امور سیاسی و اجتماعی جزئی از وظایف دینی است و مقوله دینداری صرفاً به انجام احکام و آداب محدود نمی شود، بلکه دین تمام شئون سیاسی، اقتصادی، اخلاقی و اجتماعی یک فرد و یک جامعه را در بر می‌گیرد و در نظام اسلامی سیاست ما عین دیانت ما است.

مهدی باغیشنی افزود: رسانه و فضای مجازی در انتخابات نسبت به مشارکت افکار عمومی و سلیقه‌های مختلف رای‌دهندگان تاثیر‌گذار است همانطور که برای راهنمایی، بیان روایات و احادیث و مباحث دینی نیاز به متخصص امور دینی داریم‌، برای فضای مجازی هم نیاز به آموزش سواد رسانه است که در بدنه آن افسران جنگ نرم تربیت می‌شوند.

وی گفت‌: فضای مجازی در همراه‌سازی و سلیقه‌سازی برای رای‌دهندگان نقش مهمی دارد و در حوزه‌های برجسته‌سازی و پیش زمینه‌سازی‌، سرنخ‌دهی و رقابت گفتمان‌های جاری می‌تواند اثر‌گذار باشد‌.

فرماندار فیروزه اظهار کرد: رسانه به عنوان چهارمین رکن دموکراسی هم با مردم و هم با مسئولین در ارتباط است.‌ لذا پرهیز از بداخلاقی‌های انتخاباتی‌ باید جزو اولویت‌های رسانه در فضای مجازی قلمداد شود.

وی گفت‌: امروز دروازه بانی از شبکه‌های رسمی گرفته و به فضای مجازی واگذار شده است و هر گروهی که بتواند جلب اعتماد کند تأثیر‌گذاری بیشتری خواهد داشت.

رییس هیات اجرای انتخابات در شهرستان فیروزه گفت‌: پس از تعیین ۴۹ شعبه شهری و روستایی ثبت‌نام و اخذ رأی در سطح شهرستان همه امکانات برای برگزاری انتخابات پر شور در فیروزه فراهم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار