رئیس سازمان دانش‌آموزی ناحیه شش مشهد:

نقش‌آفرینی تشکل‌های دانش‌آموزی‌، یکی از راه‌های افزایش مشارکت در انتخابات است

مشهد (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی ناحیه شش مشهد در آستانه انتخابات‌ گفت ‌یکی از علل ‌متفاوت افزایش حداکثری حضور مردم در انتخابات‌، نقش آفرینی تشکل‌های دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۱۴۴۱۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
نقش‌آفرینی تشکل‌های دانش‌آموزی‌، یکی از راه‌های افزایش مشارکت در انتخابات است

معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش آموزی ناحیه ۶ مشهد در خصوص حضور حداکثری رای اولی ها در انتخابات گفت‌: در انتخابات یازدهم اسفندماه امسال بخش عمده ای از دانش آموزان برای نخستین بار برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پای صندوق های رای می روند.

احسان رجبیان در ادامه افزود‌: افزایش مشارکت در انتخابات وابسته به علل و عوامل متعددی است که بی‌گمان یکی از آنها نقش آفرینی تشکل های دانش آموزی و تبیین ضرورت مشارکت دانش آموزان در انتخابات است.

رئیس سازمان دانش آموزی ناحیه شش مشهد با در نظر گرفتن رویکرد تبیینی سازمان دانش آموزی در آستانه انتخابات افزود‌: مسئولین و اعضای تشکل های دانش آموزی با توجه به خصوصیات و مقتضیات خاص دانش آموزان بایستی برنامه‌ریزی و مدیریت لازم، انواع اقدامات مناسب و به‌ ویژه «جهاد تبیین» را در دستور کار خود قرار دهند.

وی در ادامه متذکر شد‌: تاکید بر گفتمان‌های دانش آموز محور در مدرسه و استفاده مناسب از رسانه اثرگذار پانای سازمان دانش آموزی می تواند بعنوان راهکاری مناسب در جهت تبیین نقش حضور پرشور دانش آموزان در سرنوشت آینده خود مد نظر قرار گیرد.

رجبیان معاون پرورشی و تربیت بدنی و رئیس سازمان دانش آموزی ناحیه شش مشهد در ادامه ابراز امیدواری کرد که با مجموع اقدامات مرتبط با موضوع افزایش مشارکت، انتخابات یازدهم اسفندماه به تشکیل مجلسی قوی بیانجامد و ملت ایران یک بار دیگر با حضور پرشور در این انتخابات وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی که میراث گرانقدر امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی است به ظهور رسانند.

دانش آموز خبرنگار : محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار