حسینی: بیش از ۱۰۰ دولت حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند

تهران (پانا) - معاون پارلمانی رییس‌جمهور گفت بیش از ۱۰۰ دولت در دنیا و مجامع جهانی جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند و این بی‌سابقه است.

کد مطلب: ۱۴۳۹۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
حسینی: بیش از ۱۰۰ دولت حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند

محمد حسینی در مراسم هفتمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی کرمان بیان کرد: روحیه بالای خانواده شهدا جای تقدیر دارد و این روحیه مقاومت هست که همواره توطئه های دشمن را خنثی کرده است.

وی افزود: اخلاص و فروتنی از ویژگی های مهم شهید سلیمانی بود که رمز موفقیت و محبوبیت این شهید بزرگ بود و امیدواریم همه ما بتوانیم راه این شهید عزیز را ادامه بدهیم.

معاون پارلمانی رییس جمهور اظهار کرد: امروز همه ایران، جبهه مقاومت و مسلمانان در سوگ این شهدا داغدار هستند و حادثه بسیار تلخ و ناگواری است.

وی با یادآوری حوادث و ترورهای انجام شده از ابتدای انقلاب تاکنون اظهار کرد: ملتی که خواستند در مسیر حق گام بردارند، همواره شیاطین در کمین آنها بودند و چنین اتفاقاتی رخ داده است.

حسینی با اشاره به محکوم کردن حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان توسط دولت های مختلف بیان کرد: بیش از ۱۰۰ دولت در دنیا و مجامع جهانی این حادثه را محکوم کردند و این بی سابقه است و هیچ توجیحی ندارد که انسان های خبیثی به نفع آمریکا و صهیونیست ها این چنین جنایتی را انجام دهند و در این حادثه کودکان، زنان و افراد مسن به شهادت رسیده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار