گردهمایی کارشناسان انجمن اولیا و مربیان در بوشهر برگزار شد

بوشهر (پانا) - گردهمایی یک روزه کارشناسان انجمن اولیا و مربیان شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش استان بوشهر با حضور معاونان تربیت‌بدنی و سلامت و آموزش متوسطه و مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی کارشناسان انجمن اولیا و مربیان در بوشهر برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر در این گردهمایی گفت: انجمن اولیا و مربیان دارای ظرفیت عظیمی است که ما متولیان نتوانستیم تاکنون بصورت صد در صد از این ظرفیت کم‌نظیر استفاده کنیم.

حسین درتاج ادامه داد: امیدوایم بتوانیم زمینه ای فراهم کنیم تا مدیران مدارس بتوانند از این ظرفیت در مدارس خود بیشتر استفاده کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: حوزه تربیت بدنی و سلامت در راستای اجرای طرح کوچ و سواد حرکتی از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان برای آگاهی بخشی والدین استفاده می‌کند.

اسد حصیری اظهار کرد: دانش آموزان تا 12 سالگی باید سواد حرکتی را یاد بگیرند و زمان را از دست ندهند، زیرا زمان از دست رفته در کسب این مهارت قابل جبران نیست.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان گفت: انجمن اولیا و مربیان بزرگترین و مهم‌ترین تشکل مردمی و دولتی کشور است که حلقه اتصال خانواده‌ها با مدارس است.

بهرام مغدانی افزود: در سال‌های اخیر جایگاه انجمن تقویت شده است زیرا در دفعات مکرر تصمیمات وزارت آموزش و پرورش از نظرات نمایندگان اولیا در سطح کشور استفاده شده است.

وی گفت: آموزش خانواده‌ها در راستای پیشگیری و کاهش آسیب‌های نوظهور در ایام کرونایی و پساکرونایی، اقناع سازی و آگاهی بخشی والدین در زمینه بازگشایی مدارس به شیوه حضوری و ارزیابی از عملکرد انجمن‌های مدارس، اولویت های کاری اداره انجمن اولیا و مربیان استان است.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر نیز گفت: آموزش والدین با دانش آموزان باید همزمان صورت گیرد تا اثربخشی لازم را داشته باشد.

نصرالله نوروزی تاکید کرد: اگر این رویکرد در فرایند آموزشی اتفاق بیفتد شاهد تحقق اهداف دستگاه تعلیم و تربیت خواهیم بود.

در پایان نشست از تلاش های یک ساله کارشناسان انجمن اولیا و مربیان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار