کسب رتبه سوم کشوری انجمن علمی معلمان ابتدایی آذربایجان‌غربی

ارومیه (پانا) - رئیس انجمن علمی آموزشی معلمان آموزش ابتدایی آذربایجان‌غربی از کسب رتبه سوم کشوری انجمن علمی معلمان ابتدایی آذربایجان‌غربی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۹۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه سوم کشوری انجمن علمی معلمان ابتدایی آذربایجان‌غربی

مقصود رزم‌آرا با اعلام این خبر اظهار کرد: انجمن علمی، آموزشی معلمان آموزش ابتدایی استان، بر اساس ارزیابی‌های وزارت آموزش و پرورش موفق به کسب رتبه سوم در بین انجمن‌های علمی آموزشی معلمان در سطح کشور شد.

وی ادامه داد: انجمن طی این سال‌ها ۴ نوبت موفق به کسب رتبه برتر استانی به طور متوالی و همچنین یک بار رتبه سوم کشوری شده است.

وی افزود: انجمن علمی آموزشی معلمان آموزش ابتدایی استان، از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده و رسالت اصلی انجمن، بهبود صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان است که طی این سال‌ها فعالیت‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف داشته است.

رئیس انجمن علمی آموزشی معلمان آموزش ابتدایی آذربایجان‌غربی بیان کرد: برگزاری سلسله نشست های تخصصی با همکاری هسته پژوهشی یادگیری سیار دانشگاه علامه طباطبایی تهران در زمان کرونا، برگزاری نشست‌های تخصصی متعدد با حضور اساتید دانشگاهی داخل و خارج از کشور، برگزاری کارگاه‌های آموزشی متعدد برای مربیان پیش دبستانی، معلمان دوره ابتدایی، اولیا و مدیران و معاونین آموزشی، اکران فیلم به همراه نقد، بررسی و تحلیل فیلم توسط اساتید دانشگاهی و کارگردان فیلم‌های ستارگان روی زمین - یک الف ناقابل - شاعران مرده - مستند مشق شب و مشق امشب، برگزاری سلسله نشست‌های نقد و بازخوانی کتب و مقالات مرتبط، تهیه خبرنامه‌های علمی آموزشی، تشکیل کارگروه های تخصصی از مهم‌ترین اقدامات انجمن در سال‌های اخیر بوده است.

رزم آرا تاکید کرد: انجمن‌های علمی و تخصصی به مثابه اجتماعات آگاهانه‌ای هستند که به عنوان پیشران‌های اصلی در حوزه علم، دانش، تکنولوژی و تجربه گردانی عملی در خط مشی سیاستگذاری و تصمیم سازی نقش بسزایی ایفا می‎‌کنند و اعضای فکور و الهام بخش و شگفتی‌ساز انجمن با بهره گیری از توان علمی و تجربه عملی با توصیف، تحلیل و تدبیر سعی در ارائه راهکارهای تخصصی برای برون‌رفت از چالش‌های اساسی در سیستم خود هستند و امید است با هم‌افزایی اعضا بتوانیم به اهداف مدنظر دست یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار