دیدار انجمن علمی معلمان زبان انگلیسی با مدیرکل آموزش وپرورش آذربایجان غربی

ارومیه (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: حمایت از انجمن های علمی – آموزشی معلمان در برگزاری دوره های آموزشی، کارگاه ها و همایش ها در دستور کار قرار دارد.

کد مطلب: ۸۲۵۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار  انجمن علمی  معلمان زبان انگلیسی با مدیرکل آموزش وپرورش آذربایجان غربی

«ابراهیم محمدی» مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این دیدار اظهار کرد: حمایت از انجمن های علمی - آموزشی در برگزاری دوره های آموزشی، کارگاهها و همایشها در دستور کار قرار دارد و در این زمینه هیچ محدودیت قانونی وجود ندارد.

محمدی، تولید محتوای آموزشی توسط انجمنهای علمی را راهگشا عنوان کرد و افزود: مشارکت در برگزاری دوره های ضمن خدمت می تواند به عنوان یک منبع درآمد برای انجمن های علمی - آموزشی باشد.

این مقام مسئول با تاکید بر لزوم ارتقاء جایگاه مسائل علمی در آموزش و پرروش بیان کرد: برنامه ریزی در سطوح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در پیشبرد اهداف نظام آموزش و پرورش بسیار کلیدی است.

وی با بیان اینکه ساختار فرآیند تعلیم و تربیت باید نظامند باشد؛ خاطر نشان کرد: در کشورهای توسعه یافته، نظام انتخاب معلم به عنوان عامل بنیادین در فرآیند آموزش، بسیار دقیق و علمی صورت می گیرد.

در این دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی از اعضای انجمن علمی و آموزشی معلمان زبان انگلیسی استان تجلیل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار