استان بوشهر در مبارزه با استکبار، پیشرو بوده‌ است

بوشهر (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت سابقه مبارزه با متجاوزان انگلیسی توسط رییسعلی دلواری‌ها و زائر خضرخان اهرمی‌ها سبب شده تا بوشهر از استان‌های پیشرو در مبارزه با استعمارگران باشد.

کد مطلب: ۱۴۳۹۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
استان بوشهر در مبارزه با استکبار، پیشرو بوده‌ است

محمود حق‌دوست که برای بازدید میدانی به شهرستان تنگستان سفر کرده بود، در آیین عطرافشانی گلزار مطهر شهدای اهرم و در جمع دانش‌آموزان در "گفتمان مبارزه با انگلیس توسط زائر خضرخان اهرمی‌" عنوان کرد: دفاع از اسلام ناب محمدی، ذلت ناپذیری و ایستادگی در برابر ظلم و ستم، مهم‌ترین آموزه و‌ پیام شهدا است.

حق دوست گفت: سابقه مبارزه با متجاوزان انگلیسی توسط رییسعلی دلواری‌ها و زائر خضرخان اهرمی‌ها و ایستادگی در برابر متجاوزان آمریکایی توسط شهید نادر مهدوی، سبب شده است تا بوشهر از استان‌های پیشرو در مبارزه با استعمارگران باشد.

وی خطاب به دانش‌آموزان خاطرنشان: صیانت از ارزش‌های اسلامی و انسانی و تقویت هویت ملی، وظیفه شما برای امروز و فردای ایران است.

حق‌دوست ادامه داد: تکریم از قهرمانان بزرگی همچون شهید زائر خضر‌خان‌ اهرمی، سبب توسعه و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و مدارس می‌شود.

وی با تسلیت چهارمین سالروز شهادت شهید سلیمانی افزود: حاج قاسم که در اوج فروتنی، خود را سرباز اسلام معرفی می‌کرد، یکی از بزرگترین سرداران مدافع وطن و مردم در تاریخ ایران بوده است.

حق‌دوست تاکید کرد: اجرای فعالیت‌های تربیتی در مدارس و در راستای ترویج مکتب سلیمانی را با جدیت ادامه می‌دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار