مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تاکید کرد:

نقش مهم جهاد تبیین و روشنگری در امیدآفرینی بین دانش‌آموزان

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت معاونت پرورشی باید با لحاظ کردن مفاد سند تحول بنیادین و نیازهای فکری، روحی و معنوی دانش‌آموزان، بدنبال تربیت انسان‌هایی تمام ساحتی باشد و در راستای امید آفرینی بین دانش‌آموزان تلاش کند.

کد مطلب: ۱۴۳۹۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
نقش مهم جهاد تبیین و روشنگری در امیدآفرینی بین دانش‌آموزان

حسن بروشکی، مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در جلسه هم اندیشی با همکاران حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل اظهار کرد: نقش مهم و حیاتی مقوله نگاه توحیدی و اتصال به معبود در بین فرزندان جامعه باید نهادینه شود و دانش‌آموزان با شناخت خود و خدای خود به رشد و بالندگی روحی و معنوی بیش از پیش دست یابند.

وی افزود: ساحت‌های ششگانه سند تحول بنیادین به خوبی مسیر تربیت دانش آموزانی با شخصیت همه بعدی را ترسیم کرده و پرداختن به این ساحت‌ها و اجرایی کردن آن الزامی است و باید همگان در راستای داشتن کلاس های درس و مدارسی تحولی بکوشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: غفلت و کم توجهی در دستگاه انسان ساز تعلیم و تربیت جایگاهی ندارد و خسران دنیوی و اخروی را در پی خواهد داشت؛ بنابراین ضرورت وجود هوشیاری و بصیرت و دقت نظر در انجام وظایف شغلی و سازمانی و حتی فراتر از آن بسیار مهم است.

بروشکی گفت: همه تلاش ها و اقدامات جاری دستگاه در حوزه های گوناگون باید با هدف برنامه ریزی صحیح برای تربیت نسلی فکور، انقلابی، توانمند و مطالبه گر رقم خورد تا نتایج حاصله موجب امید و امیدآفرینی در بین دانش‌آموزان شود.

وی بیان کرد: نسل کنونی، آینده ساز ایران اسلامی است و هرگونه هزینه برای تحقق اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت در مسیر انسان سازی در حقیقت نوعی سرمایه گذاری خواهد بود؛ از همین رو باید از ابزار و شیوه های مختلف از جمله جهاد تبیین در راستای آگاه سازی و روشنگری شرایط پیرامون جامعه برای آنان بهره جست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر استمرار دشمنی و کینه توزی ایادی استکبار در مقابل نظام اسلامی خاطرنشان کرد: هوشیاری، بصیرت، آمادگی و تربیت همه بعدی فرزندان معصوم ایران اسلامی در شرایط کنونی یک اصل مهم و انکارناپذیر است.

بروشکی اظهار کرد: اقناع سازی مخاطبان بویژه دانش‌آموزان، خانواده ها و جامعه هدف در بسیاری از حوزه ها بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار