رئیس کمیته پارالمپیک تاکید کرد:

دورخیز قهرمانان ایران برای فتح قله‌های افتخار از ژاپن تا پاریس

تهران (پانا) - رئیس کمیته پار‌المپیک کشور ‌با بیان اینکه ورزشکاران ایران بازی‌های پاراآسیایی ژاپن، پار‌المپیک پاریس و مسابقات آسیایی ازبکستان را پیش رو دارند تاکید کرد که برای کسب عناوین قهرمانی در این مسابقات به صورت مضاعف تلاش کنند.

کد مطلب: ۱۴۳۹۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
دورخیز قهرمانان ایران برای فتح قله‌های افتخار از ژاپن تا پاریس

غفور کارگری صبح امروز در آئین ‌تقدیر از مدال‌آوران بازی‌های پارا‌آسیایی هانگژو‌ که با حضور وزیر ورزش و جوانان‌، شهردار تهران، رئیس و اعضای شورای شهر‌، ‌روسای فدراسیون‌های ورزشی و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد با اشاره ‌به اینکه مسابقات پاراآسیایی ژاپن را در کنار پار‌المپیک پاریس و مسابقات آسیایی ازبکستان را ‌پیش رو داریم گفت: ‌چین و ازبکستان در این مسابقات برای کسب عنوان قهرمانی تلاش دارند‌.

کارگری با بیان اینکه‌ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی،‌ جوانمرد بزرگ ایران است و هنوز ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار را درک نکردیم، افزود: ‌شهید سید‌رضی موسوی مخلص در راه خدا بود و با نیت الهی و بی‌آلایش خدمت‌گذار به اسلام و نظام جمهوری اسلامی بود. باید از شهدای مظلوم کرمان هم یاد کنیم، مردم ایران و منطقه مقاومت در راستای اهداف حاج قاسم بسیج شده‌اند.

وی تأکید کرد: ورزشکاران ما اتفاقات بزرگی را در بازی‌های آسیایی هانگژو رقم زدند و قهرمان و پهلوان هستند، نایب قهرمانی آسیا را در طول تاریخ ورزش ایران رقم زدند.

‌‌رئیس کمیته پار‌المپیک با تأکید بر اینکه باید کمر همت‌ را برای درخشش در این رقابت‌ها و فتح قله‌های پاریس تا ژاپن ببندیم،‌ اضافه کرد: کسب عناوین قهرمانی نیاز به تلاش مضاعف دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار