مدیر اداره آموزش‌وپرورش ناحیه۷ خبر داد:

افتتاحیه کتابخانه و کافه کتاب در دبستان ۱۳ آبان ناحیه ۷ مشهد

مشهد (پانا) - مدیر اداره آموزش‌وپرورش ناحیه ۷ گفت افتتاحیه کتابخانه و کافه کتاب در مقطع ابتدایی ناحیه۷ مشهد باعث بالا رفتن سرانه کتابخانی در مدارس می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۳۸۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه کتابخانه و  کافه کتاب در دبستان ۱۳ آبان  ناحیه ۷ مشهد

مرتضی نظر نژاد مدیر اداره آموزش‌وپرورش ناحیه ۷مشهد در مراسم افتتاحیه کافه کتاب دبستان ۱۳ آبان‌ گفت: فرهنگ کتاب خوانی روز به روز رو به افزایش است و این فرهنگ سازی باید از آموزش و پرورش مخصوصا از آموزش ابتدایی آغاز شود.

وی ادامه داد: در مدارس ناحیه۷ این اتفاق رخ داده است و ما به سمت مجزا سازی کتاب خانه پیش رفتیم تا دانش آموزان با خیال راحت در فضای آرامش بخش کتاب بخوانند.

نظر نژاد گفت: ما توانستیم سرانه کتاب خوانی را در آموزش و پرورش با فرهنگ سازی که انجام داده ایم بالا ببریم و قاعدتا اگر این اتفاق بیشتر شود ما می توانیم این ادعا را داشته باشیم که دانش آموزان عزیزمان از لحاظ علمی و پیشرفت های خاص خودشان را داشته باشند.

وی ادامه داد: ما امسال چندین کتاب خانه را افتتاح کردیم و مهمترین موضوعی که بیشتر اهمیت داده شد تجهیز کتاب خانه ها بود به صورتی که کتاب های قدیمی را با کتاب های به روز شده تعویض کنیم تا از لحاظ محتوایی هم کتابخانه های مدارس بروز شوند.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار