برودت هوا کلاس‌های درس را غیرحضوری کرد

امتحانات نهایی طبق زمان‌بندی دایر است

تبریز(پانا) - به علت بارش برف و برودت هوا فعالیت مدارس تبریز و برخی مدارس شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی غیرحضوری شد.

کد مطلب: ۱۴۳۸۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برودت هوا کلاس‌های درس را غیرحضوری کرد

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در شهرستان تبریز، مدارس نواحی پنجگانه تبریز و منطقه خسروشاه روز شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح غیر حضوری است.

در مناطق خاروانا، ورزقان، ایلخچی نیز مدارس روستایی در مقطع پیش دبستانی تعطیل و تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح و بعدازظهر غیرحضوری است.

در مهربان نیز تمامی مدارس روستایی پیش دبستانی تعطیل و بقیه مقاطع تحصیلی در شیفت صبح و ظهر غیرحضوری و در مدارس شهری شیفت صبح در تمام مقاطع با یکساعت تاخیر برگزار می شود.

در منطقه خواجه، هریس مقاطع پیش دبستانی تعطیل و تمامی مدارس شهری و روستایی در شیفت صبح و بعداز ظهر در تمامی مقاطع تحصیلی غیرحضوری است.

ضمنا اطلاعیه وضعیت فعالیت مدارس در شیفت بعد از ظهر نیز طی اطلاعیه ای دیگر به اطلاع همکاران، اولیا و دانش آموزان خواهد رسید.

لازم به ذکر است که امتحانات داخلی در مناطق ذکر شده لغو و امتحانات نهایی طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است؛ در روزهایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش نمایند؛ همچنین امکانات آموزش مجازی مدرسه را در اختیار آن دسته از همکارانی که در منزل به شاد یا اینترنت دسترسی ندارند، قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار