حسینی در گفت‌وگو با پانا:

ابهامات ذهنی دبیران کل احزاب در جلسه با رئیس جمهوری رفع شد

فعالان سیاسی می‌توانند در انتخابات نقش‌آفرین باشند/ در دوره قبل چنین جلساتی با رئیس جمهور تشکیل نشد

تهران (پانا) - معاون پارلمانی رئیس جمهوری با بیان اینکه ابهامات ذهنی دبیران کل احزاب در جلسه با رئیس جمهوری رفع شد، گفت فعالان سیاسی و دبیران تشکل‌ها می‌توانند در انتخابات نقش آفرین باشند.

کد مطلب: ۱۴۳۷۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
ابهامات ذهنی دبیران کل احزاب در جلسه با رئیس جمهوری رفع شد

سیدمحمد حسینی در گفت‌و‌گو با پانا در خصوص جلسه رئیس جمهوری با دبیران کل احزاب، اظهار کرد: «کسانی که در جلسه حاضر شدند از طیف‌های مختلف سیاسی بودند و از اصل تشکیل جلسه راضی بودند و اشاره کردند که در دوره قبل چنین جلساتی با رئیس جمهور تشکیل نشد.»

وی ادامه داد: «نکته‌ای که بر تاکید شد این بود که خوب بود این جلسه زودتر از این تشکیل می‌شد اما تا انتخابات فرصت زیادی است و قطعا فعالان سیاسی و دبیران تشکل‌ها می‌توانند در انتخابات نقش آفرین باشند.»

حسینی افزود: «پیشنهاداتی مطرح شد که برخی قابل اجرا نبود؛ برخی به قانون جدید انتخابات که مصوب مجلس است، ایراد گرفتند و گفتند که برخی نتوانستند ثبت نام کنند. دوستان درخواست داشتند که دولت لایحه دو فوریتی دهد تا برای ثبت نام فرصت داده شود در صورتی که از نظر حقوقی اگر حتی دولت چنین لایحه‌ای به مجلس دهد، این لایحه برای این دوره قابل اجرا نیست.»

معاون امور مجلس رئیس جمهوری بیان کرد: «بنابراین ابهامات و اشکالاتی در ذهن این دوستان بود که در آن جلسه رفع شد. در خصوص افزایش مشارکت همه هم نظر بودند؛ همچنین اعلام شد که رفع مشکلات اقتصادی در میزان مشارکت تاثیرگذار است. اعلام کردند که بررسی صلاحیت‌ها با تسامح بررسی شود که این کار از اختیار دولت خارج است و هیات‌های نظارت باید بررسی کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار