بیانیه سازمان دانش‌آموزی استان قم؛

جنایات دشمن صهیونیستی سد ستبر مقاومت مردم ایران را مستحکم‌تر می کند

قم (پانا) - سازمان دانش‌آموزی استان قم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد عملیات تروریستی دشمن نه تنها خللی در وحدت و همدلی مردم ایجاد نمی‌کند بلکه سدّ ستبر ایستادگی ملت ایران در برابر متجاوزان را استوارتر می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۳۷۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
جنایات دشمن صهیونیستی سد ستبر مقاومت مردم ایران را مستحکم‌تر می کند

سازمان دانش آموزی استان قم در پی عملیات تروریستی دشمنان در مسیر زائران مزار شهید والامقام سردار سلیمانی در کرمان، بیانیه ای صادر کرد.

در بخش هایی از این بیانیه آمده است:

«عملیات تروریستی عصر امروز و شهادت جمعی از مردم بیگناه و زائران گلزار شهدای کرمان به خوبی نشان داد که دشمنان ایران هدفی جز نابودی نظام اسلامی و ایران و ایرانی را دنبال نمی‌کنند.

دشمنان با این عمل وقیحانه و ددمنشانه و ضدانسانی خود زن و کودک، پیر و جوان و همه را از آن رو که ایرانی اند، آماج کینه و جنایت خود قرار داده است اما گویا از تاریخ نیاموخته اند که اینگونه بی رحمی ها بجای آنکه هراس و تفرقه در مردم ایجاد کند، بر وحدت و همبستگی ملی می‌افزاید و سدّ ستبر مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر متجاوزان و حامیان تروریست ها را استوارتر می‌کند.

سازمان دانش آموزی استان قم با تسلیت به مردم دلاور کرمان و خانواده های صبور و مقاوم شهیدان و مجروحان این حادثه، بر تحقق عزم ملت ایران در پاسخ محکم و کوبنده به عاملان زبون و طراحان ذلیل این جنایت تروریستی تاکید کرده و از مسئولان مربوطه پاسخگویی بموقع و انتقام سریع از عوامل این حادثه را درخواست می نماید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار