عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با پانا:

باید شاخص‌ها در حوزه محرومیت‌زدایی عدالت محور باشد

تهران(پانا)- عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد در کشور یک افراط و تفریط در حوزه توزیع امکانات وجود دارد. باید شاخص‌ها عدالت محور باشد و هر چیزی در جای خود قرار گیرد. باید به شکل مساوی و دقیق هر چیزی در جای خود باشد و مردم از آن استفاده لازم را بکنند.

کد مطلب: ۱۴۳۷۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
باید شاخص‌ها در حوزه محرومیت‌زدایی عدالت محور باشد

رحمت‌الله فیروزی پوربادی، عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «همیشه یکی از شعارهای دولت عدالت اجتماعی بوده است. باید در حد مقدورات و نیازهای مردم به این عدالت اجتماعی توجه شود. بهتر است در کشور بر اساس نیازهای واقعی، آمارجمعیت و کاربرد آن، محرومیت‌زدایی از مناطق محروم صورت پذیرد.»

فیروزی‌پوربادی افزود: «بعضی فعالیت‌هایی صورت می‌گیرد که از آن استفاده کافی نمی‌شود. باید با توجه به نیازهای مردم در مناطق محروم نیازهایشان برآورده شود.»

عضو کمیسیون عمران بیان کرد: «نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که در حد توان و بهره‌برداری کشور انتظار رفع فقر و محرومیت‌زدایی از کشور را داشت.»

وی تاکید کرد: «ما با یک افراط و تفریط در کشور در حوزه توزیع امکانات مواجه شدیم. باید شاخص‌ها عدالت محور باشد و هر چیزی در جای خود قرار گیرد. باید به شکل مساوی و دقیق هر چیزی در جای خود باشد و مردم از آن استفاده لازم را بکنند.»

باید بر اساس منابع مالی کشور انتظار محرومیت‌زدایی داشت

فیروزی‌پور بادی گفت: « در کشور نقاط و مناطق محروم فراوان است ولی باید بر اساس منابع مالی موجود در کشور محرومیت‌زدایی از این مناطق را بسنجیم. باید نیازها را بر اساس امکانات موجود مرتفع کرد و بر آن اساس توقع رفع آن‌ها را داشت.»

عضو کمیسیون عمران خاطرنشان کرد: «امروز ما اگر منابع کافی داشته باشیم، باید به همه این مناطق و نیازهایشان رسیدگی کنیم ولی اگر منابع کافی نباشد، باید اولویت‌ها را نظر گرفت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار