مدیرکل آموزش وپرورش اردبیل:

آموزش‌دهندگان حوزه سوادآموزی جزو تاثیرگذارترین افراد جامعه هستند

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش اردبیل گفت آموزش‌دهندگان حوزه سوادآموزی جزو تاثیرگذارترین افراد در جامعه هستند.

کد مطلب: ۱۴۳۷۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش‌دهندگان حوزه سوادآموزی جزو تاثیرگذارترین افراد جامعه هستند

کلام اله صفری، مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل در همایش تجلیل از آموزش دهندگان و فعالین حوزه سواد آموزی اظهارکرد: آموزش و پرورش استان در کنار آموزش دهندگان بوده و در راستای رفع مشکلات این قشر تعاملات گسترده ای با دولت و نمایندگان مجلس داشته و مکاتبات متعددی در این زمینه انجام داده است.

وی افزود: اراده دولت و مجلس بر حل مشکل این نیروها بوده و لازم است خود آموزش دهندگان به شکل قانونی و مؤثر از منتخبین مردم در مجلس مطالبه‌گری کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: همت دولت بویژه در سال های اخیر جذب معلمان با تراز علمی اخلاقی و توانمندی بالا بوده و نظر آموزش و پرورش نیز در این خصوص جذب آموزش دهندگان بوده و وضعیت استخدامی آموزش دهندگان تا سال ۹۲ تقریبا حل شده و برای بقیه نیز تلاش هایی صورت گرفته است.

صفری نیروهای حوزه سوادآموزی را نیروهای زبده آموزش و پرورش برشمرد و خاطرنشان کرد: انصافا نیروهای جذب شده از این حوزه جزو مؤثرترین نیروهای آموزش و پرورش بوده و به عنوان نیروهای فعال، در خدمت دستگاه تعلیم و تربیت هستند.

حسینعلی جدی، معاون سوادآموزی استان نیز ضمن قدردانی از تلاش های فعالین حوزه سوادآموزی، گفت: هفتم دی ماه ۱۳۵۸، روز صدور فرمان تشکیل نهضت سوادآموزی از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب با پیام سوادآموزی یک تکلیف دینی و شرعی است. نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران اسلامی در راستای استقرار عدالت آموزشی است.

وی اظهار کرد: معاونت سوادآموزی این استان در ارزیابی های کشوری، امسال موفق به کسب رتبه خوب و قابل تقدیر شده است.

معاون سوادآموزی استان افزود: آمارها نشان می دهد بیش از ۹۷ درصد جمعیت ۱۰تا ۴۹ سال استان اردبیل باسواد هستند که این امر با تلاش و مجاهدت فعالین حوزه سوادآموزی محقق شده است و تلاش می کنیم این روند را با قوت بیشتر ادامه دهیم.

گفتنی است در پایان همایش از آموزش دهندگان فعال و مسئولین سوادآموزی و فعالان حوزه سوادآموزی استان تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار