معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

درخشش دانش‌آموز ملاردی در کنگره بین‌المللی بیوپزشکی ۲۰۲۳

ملارد (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ملارد، از موفقیت و درخشش دانش‌آموز نخبه در کنگره بین‌المللی بیوپزشکی سال ۲۰۲۳ خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۷۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموز ملاردی در کنگره بین‌المللی بیوپزشکی ۲۰۲۳

سید رسول حسینی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان ملارد گفت: مقاله امیرمحمد ططری‌راد، دانش‌آموز نخبه پایه دهم تجربی از دبیرستان استعدادهای درخشان علامه حلی ملارد، در هفتمین کنگره جهانی به عنوان مقاله برتر، پذیرش و انتخاب شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ملارد، با تبریک این موفقیت بزرگ و ارزشمند اظهار کرد: امیرمحمد ططری‌راد، دانش‌آموز نخبه، همچنین موفق به ارائه پوستر منتخب در سمینار بین‌المللی کشور عمان، بصورت حضوری با موضوع استراتژی‌های تدریس علم و فن‌آوری‌های هسته‌ای در مدارس متوسطه دوم شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: پیشرفت علم و دانش، مدیون پژوهش‌ها و مقاله‌هایی است که در زمینه نوآوری نوشته شده‌اند. در حقیقت اگر این مقالات ارزشمند وجود نداشتند، قطعاً بسیاری از تجهیزات، ابداع نمی‌شدند. بسیاری از داروها برای درمان بیماری‌ها کشف نمی‌شدند و زندگی امروز ما به شکل کنونی نبود و باید بسیاری از کمبودها را تحمل می‌کردیم. پیشرفت علم و دانش در نتیجه پژوهش و مقاله‌نویسی نخبگان، به رفاه و آرامش بشریت در تمام جهان کمک کرده است.

حسینی عنوان کرد: با توجه به اهمیت جهانی علم در خدمت صلح و توسعه، کنگره زیست پزشکی پتانسیل ایجاد فضایی مناسب جهت تبادلات پژوهشی میان ایران و کشورهای اروپایی و آسیایی را از طریق جذب حمایت دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی سراسر دنیا فراهم می‌کند. هفتمین کنگره بین المللی زیست پزشکی به عنوان پرمخاطب‌ترین کنگره پزشکی در جهان با همکاری ۷ دانشگاه آسیایی و اروپایی، با هدف معرفی جدیدترین پژوهش‌های علوم پزشکی و علوم زیست‌شناسی، هر سال ۱۹ لغایت ۲۸ آبان ماه برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از وظایف آموزش و پرورش این است که باید فرصت علمی را در اختیار دانش‌آموزان نخبه و توانمند قرار دهد تا فضایی علمی برای دست یافتن به جدیدترین ایده‌ها در زمینه‌های مختلف برای این قبیل دانش‌آموزان فراهم آید.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار