مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد خبر داد:

سه طرح محوطه‌سازی و آسفالت در مدارس ملارد عملیاتی شد

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، از عملیاتی شدن سه طرح محوطه سازی و آسفالت در مدارس این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
سه طرح محوطه‌سازی و آسفالت در مدارس ملارد عملیاتی شد

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، ضمن اشاره به این‌که به همت اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان تهران و پیگیری‌های اداره آموزش و پرورش ملارد، در سه مدرسه طرح محوطه‌سازی و آسفالت اجرا شد، عنوان کرد: طی یک ماه گذشته 5 هزار مترمربع محوطه‌سازی و آسفالت در سه مدرسه شهرستان ملارد به اتمام رسید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، با تأکید بر این موضوع که طرح محوطه‌سازی آسفالت مدارس و کیفیت بخشی فضای آموزشی همچنان ادامه دارد، افزود: هدف از اجرای این طرح ساخت فضایی زیبا در مدارس، تقویت کیفیت محوطه مدرسه و تأمین رفاه دانش‌آموزان مدارس ملارد است.

این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: محوطه آموزشگاه حضرت فاطمه الزهرا (س) در روستای اخترآباد، به متراژ یک هزار مترمربع، حیاط مدرسه مصطفی خمینی، به متراژ 2 هزار و 500 مترمربع و مدرسه ایثار دختران در روستای قشلاق به متراژ یک هزار و 500 مترمربع در این طرح آسفالت شدند.

وی ابراز امیدواری کرد: در تلاش هستیم شاهد زیبایی همه مدارس با امکانات رفاهی و در اختیار گذاشتن مکانی شاد و مفرح، برای دانش‌آموزان شهرستان ملارد باشیم.

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس زندیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار