معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

‌درخشش دانش‌آموزان دبیرستان علامه حلی ملارد در مسابقات ورزشی استانی

ملارد(پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد از درخشش دانش‌آموزان دبیرستان استعدادهای درخشان علامه حلی، در مسابقات ورزشی استانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
‌درخشش دانش‌آموزان دبیرستان علامه حلی ملارد در مسابقات ورزشی استانی

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در تشریح این خبر عنوان کرد: دانش‌آموزان دبیرستان استعدادهای درخشان علامه حلی، در مسابقات استانی در رشته تنیس روی میز و رشته شطرنج رتبه ول استان را از آن خود کردند.

حضرتقلی در ادامه ضمن تبریک به این دانش‌آموزان افزود: ماهان دانش، دانش‌آموز پایه یازدهم تجربی در رشته ورزشی تنیس روی میز، در مرحله استانی حائز رتبه اول استان شد، و امیرمحمد غیوری‌فر، دانش‌آموز پایه دهم ریاضی در رشته ورزشی شطرنج، رتبه اول استان و پارسا کاظمی دانش‌آموز پایه دوازدهم، رتبه برتر استانی را کسب کردند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد، بیان کرد: تیم تنیس روی میز ملارد، در مقطع متوسطه دوم، مقام سوم استانی را به خود اختصاص داد و کسب عنوان قهرمانی استان، از آن ماهان دانش از دبیرستان علامه حلی شد. مربی تیم تنیس روی میز، بهزاد مرندی و سرپرست علی نعمتی است. از همراهی و تلاش‌های مدیر دبیرستان، محمد فرهادی و مربیان این دبیرستان که زمینه رشد و تعالی دانش‌آموزان را فراهم می‌کنند کمال تشکر را دارم.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان برای نقش‌آفرینی در آینده کشور، باید به سه اصل عقل سالم، بدن سالم و قلب سالم توجه داشته باشند و از احساسات در مسیر درست و عاقلانه استفاده کنند. اگر می‌خواهیم جامعه‌ای سالم داشته باشیم یکی از راه‌ها این است که آن‌ها را به سمت ورزش سوق دهیم. یکی از عوامل جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی درگیر کردن افراد در امور فرهنگی و ورزشی است. باید حس رقابت مثبت و سالم را در دانش‌آموزان که قشر پایه‌گذار آینده جامعه هستند را تقویت کرد.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار