سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد:

نمایش میراث فرهنگی خراسان جنوبی در وزارت امور خارجه

بیرجند (پانا) - سخنگوی وزارت خارجه گفت آثار برگزیده جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی در وزارت امور خارجه کشور به نمایش گذاشته شود.

کد مطلب: ۱۴۳۶۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
نمایش میراث فرهنگی خراسان جنوبی در وزارت امور خارجه

ناصر کنعانی گفت: خراسان جنوبی مهد تمدن و فرهنگ کهن ایران است و در این نمایشگاه تصاویری بسیار زیبا از غنایی فرهنگی، تمدنی و تاریخی خراسان جنوبی به نمایش گذاشته شده بود.

کنعانی جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی را کاری بزرگ و ماندگار دانست و گفت: در اولین فرصت آثار برگزیده این جشنواره در محل وزارت امور خارجه کشور به نمایش گذاشته شود و خراسان جنوبی آغاز کننده معرفی قابلیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و صنایع‌دستی خود در محل این وزارتخانه باشد تا رویکردی برای ادامه از سوی سایر استان‌ها شود.

او افزود: ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری، صنایع‌دستی، تاریخی و فرهنگ و آداب و رسوم خطه خراسان جنوبی به خوبی در این نمایشگاه عکس معرفی شده است که با برگزاری این نمایشگاه در وزارت امور خارجه کشور، این ظرفیت‌ها به هیأت‌ها، سفرا و دیپلمات‌‌های خارجی معرفی و زمینه‌ای برای جذب گردشگران خارجی فراهم خواهد شد.

سخنگوی وزارت خارجه در بازدید از نمایشگاه، گردشگری کویر را فرصتی ارزشمند برای توسعه پایدار خراسان جنوبی دانست و گفت: کویر استان فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری، جذب گردشگر و نیز رونق بخش اقتصادی است.

کنعانی بیان کرد: جاذبه‌های تاریخی استان خراسان جنوبی در نوع خود بی‌نظیر است و باید ضمن حفظ، مرمت و نگه‌داری، به خوبی و بیش از پیش معرفی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار